Motogp & WSBK 2010

het seizoen is pas voorbij als in Valencia de finish vlag valt

Rossi en Stoner kunnen hem volgens mij al niet eens meer inhalen qua punten. Pedrosa eruit nu.... als Lorenzo op safe gaat rijden en af en toe ook genoegen neemt met een 3e of 4e plek, dan lijkt me dat wel een slimme zet.

Het seizoen is dus eigenlijk al voorbij.
De kampioen is al zo vaak al bekend voor aanvang van de laatste (2,3) race(s).
 
Rossi en Stoner kunnen hem volgens mij al niet eens meer inhalen qua punten. Pedrosa eruit nu.... als Lorenzo op safe gaat rijden en af en toe ook genoegen neemt met een 3e of 4e plek, dan lijkt me dat wel een slimme zet.

Het seizoen is dus eigenlijk al voorbij.
De kampioen is al zo vaak al bekend voor aanvang van de laatste (2,3) race(s).

Denk dat een wereldkampioenschap gaat worden met een rare smaak voor Lorenzo... Hij word dan wel wereldkampioen, maar helaas zonder concurrentie.
 
Bedoel je dat positief (je gunt het hem) of negatief (het WK is van minder waarde)..

Lorenzo kan er weinig aan doen..dus ik denk niet dat hij er een bijsmaak bij zal hebben.

Ik ben het iig eens met de stelling; "motogp is zo snel saai".
op dat gebied zijn niet de koningsklasse....het SBK owned ze.
 
Bedoel je dat positief (je gunt het hem) of negatief (het WK is van minder waarde)..

Lorenzo kan er weinig aan doen..dus ik denk niet dat hij er een bijsmaak bij zal hebben.

Ik ben het iig eens met de stelling; "motogp is zo snel saai".
op dat gebied zijn niet de koningsklasse....het SBK owned ze.

Ik gun het hem wel, ik vind hem een bijzonder goede rijder. Hij is ook absoluut niet bang om een duel aan te gaan:W
Maar voor mij persoonlijk zou het toch anders aan voelen, dan dat ik een wk word waar echt voor gevochten is.
 
Hij is 't iig nog niet verleerd! :W

Ook tof dat Lorenzo gewoon nog zo blijft knallen ondanks dat ie zoveel punten voorsprong heeft!
 
Is eigenlijk bedoelt om het been even te laten rusten volgens mij, maar denk dat ie nu gewoon wou voorkomen dat Lorenzo er voorbij ging :p
 
Back
Top