Meeting / Sprint Strijen 30-04-2009

vond zelf dat het bij het begin een chaos was maar daarna werd het gelukkig wat meer geregeld door de mensen daar vrdrest was vndaag zeer geslaagd.
je krijgt er wel waar voor je geld €2,50 +pippi+
 
K zag net al een mooie foto van mij op de ICE.
Ik vond het een leuke en vooral gezellige meeting, hoop gebuurt en geouwehoerd.
Me ICE eigenlijk voor het eerst aangetrapt daaro maar hoe hij liep viel niet tegen, keer op de bank afstellen en dan volgende meeting eens een keer tegen iemand anders sprintje maken. Plus veel leuke reacties gehad om mijn creatie.
heen en terug wel 4 uurtje over gedaan maar was de moeite waard.
 
Jij bent vast dit dan:

[ir]http://xs539.xs.to/xs539/09185/dsc_3874__large_111.jpg[/ir]

Zag er erg goed uit!

Iemand trouwens enig idee wat er nog bij die custom show is gebeurd? Toen was ik al pleite, had het idee dat het erg rustig was bij die verkoopstand/testbank waar dat ook zou moeten zijn...
 
ja, me maatje kreeg een hand, en een briefje waarop met de hand was geschreven

gefeliciteerd, 1ste prijs. costumshow :+
 
Kreeg de heads-up van m'n broertje en ik ben meteen gaan kijken. Ik kreeg een heel klein beetje 't gevoel van vroeger terug, een héél klein beetje. De slechte vibe is gelukkig (voor het grootste deel) achter gebleven in de geschiedenis. Organisatie mocht idd wat strakker/professioneler, maar ik heb me verder kostelijk vermaakt.

Volgend jaar weer? :)


hey rene!,

leuk datje ff langs kwam!..hehe..alleen jammer dat ik billekoek vanje kreeg!:+...wel een mooie foto aan overgehouden,dat wel.
reenik.jpg
 
ja, me maatje kreeg een hand, en een briefje waarop met de hand was geschreven

gefeliciteerd, 1ste prijs. costumshow :+

1e prijs was 40 euro te bestelden bij scooterpower
maja
om mee te doen met de show moest je 2,50 betalen er deden ongeveer 16 scooters mee dus reken maar uit
 
haha...idd...

ik gloof dat ik van jou nog een inbusboutje gehad had.
ik dacht dat me voorrem klemde ofzo....
bleek me carterdeksel los te hangen8P

bedankt daarvoor nog!:)
 
haha...idd...

ik gloof dat ik van jou nog een inbusboutje gehad had.
ik dacht dat me voorrem klemde ofzo....
bleek me carterdeksel los te hangen8P

bedankt daarvoor nog!:)

haha ja inderdaad dat klopt
mijne ree tog niet meer
en jij had alleen nog die middelste bout
 
ik moest nog van baan wisselen met een framepie

omdat ik volgens de kerstboom bediener stabieler was:+
 
was zkkr een geslaagde meeting :D

alleen jmmr genoeg wat dingen kapot gelopen helaas (vario, zown geleidings wandje vd rolle is eruit geslagen :S en mn cilli is kapoet gelopen helaas :()

heeft er iemand nog foto's / filmpjes van een jaguar groen rox zonder voorkap of actie foto's van hoe mijn kvs slang sprong haha
 
Back
Top