Meeting / Sprint Strijen 30-04-2009

Anne

mannelijke versie
Beste forummers,
aankomende koninginnedag is er een legale meeting in Strijen (Hoeksche Waard, omgeving Rotterdam/Dordrecht).

Deelname: € 2,50

Er is een stoplicht aanwezig (ga er niet van uit dat er tijdmeting komt maar wordt nog voor gezocht)
Er is een testbank aanwezig (wss 10 euro voor 3 runs) die mee komt samen met het team van Scooter-Power.nl

Iedereen met een snelle scooter mag meedoen maar remmen etc moeten wel goed werken.

Deelnemers moeten minimaal 16 jaar oud zijn.

Locatie: Simon Stevinstraat (nieuwe industrieterrein, mooi asfalt)

21d4tqt.png


edit: linksmidden op de foto zit een Total, dat is wel handig om te weten misschien :).
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

Ja precies, Klaaswaal was over, toen werd het altijd in Oud-Beijerland gehouden, zonder bank maar wel met stoplicht, maar nu heeft een jongen uit Strijen het initiatief genomen en een vergunning gekregen, erg leuk dus!

Waarom DDL niet kwam weet ik niet, Fred kon niet komen in ieder geval.

De baan is niet erg lang denk ik, ik ga morgen ff sniperen op de locatie, zou wel mooi zijn als dat verticale stuk op het plaatje de baan is..

Er word op dat stuk dacht ik ook autotrek gehouden normaal gesproken
 
Is dat bij nieuwe Reedijk voor? Aangezien die weg behoorlijk ver doorloopt. Als het mooi weer is misschien even kijken.
 
30 mei? jij doet aan heftige zomertijd :p hehe

ja het is idd op het stuk industrieterrein bij de nieuwe Reedijk Banden, maar die zie je nog niet op de plattegrond (zit linksonder)
 
lijkt me zowiezo wel weer tof of de baan nou btj kort is ofnie jammer dan je hebt inelkgeval geen gezeik met politie al ga je zelf de straat op...maar voorlopig is me 2fast zaterdag genaait :( hoop dat de nieuwe wand erinzit voor koninginnedag :p
(kutzuigerclipjes)
 
Ik ben zojuist even over het terrein wezen rijden, maar ik ben er niet optimistisch over, heb gekeken welk stuk het langst was, maar er bestaat geen lang stuk zonder een soort van drempel of overgang in het wegdek.

Het oude industrieterrein daarintegen is wel knalbaar voor ongeveer 300 meter inclusief uitrijden, daar had ik vorig jaar nog 150 meter uitgezet en dat was op de helft ongeveer
 
Ah men, het is echt waar :W Zag de vergunning in de krant staan, vervulde me met vreugde :p

Paar jaar terug had ik ook al eens gekeken hoe lang al die stukken zijn, maar het houdt allemaal niet over. Dat is dan weer jammer, maar gezelligheid is ook wat waard. Kom wel even buurten denk ik :)
 
Ik snap je wonderlijke paintlijntjes niet helemaal, zeker die aan de linkerkant kloppen niet :p Dat huis staat er inmiddels niet meer en de weg loopt inderdaad door in die bocht. Het linkerstuk zal wel vermeden worden, dat is niet echt schoon (zand etc)
 
Als het goed is moet je je naam zetten en akkoord gaan met regels bijvoorbeeld. Dan mag je voor 2,5 euro knallen de rest van de dag.

Ik hoorde ook dat er eettentje aanwezig is

En misschien komt er nog een 125cc schakelkart

@schizofreen; jij crosst met je senda door de grond daar links ofzo? :+
 
dat parcours staat op de scooter power website

en diat huis is idd weg nu en daar loopt nu die weg zoals aangegeven met die paint lijntjes:p

en dion kwam geloof ik idd met zn icc kartje

50 pk:D
 
Back
Top