Meeting Rijswijk Zuid Holland

STC

Well-Known Member
Mensen als er genoeg animo is voor een meeting in de zomer in Rijswijik ZH. (dat ligt tegen Den Haag, Delft of Voorburg.)

Dan zal ik ervoor zorgen samen met andere mensen dat er. Onder andere een dragstrip aanwezig is. Er zullen we voorschriften komen inverband sommige mensen die tevergeefs in delft een meeting hebben geprobeerd te houden :rolleyes: en de mensen het nodig vonden zonder helm de politie te gaan uitdagen.


Laat het snel horen.




greetz
Scooter tuning centre
yuri
 
Advertisement - register to remove this

ik kom zeer zeker en nickzip zal ook wel komen en ik ken nog meer mensen die heel graag naar de meeting delft wilden komen maar niet konden die vonden t kut dat ze het hadden gemist dus die komen ook zeker. denk dat er wel veel animo is bij mij wel in ieder geval
 
Originally posted by Razma
Als je hulp nodig hebt... let me know...

wat houdt eigenlijk 'Scooter Tuning Centre' in?
wat scooter tuning centre inhoud :). Dat is mijn scooterzaak die ik geopend heb. nieuw pand wordt geopend begin juni. Inverband uitbreiding naar een groter pand.


Overmorgen heb ik een afspraak met de wethouder. Zijn er nog voorkeuren voor de datum????
 
Originally posted by STC
wat scooter tuning centre inhoud :). Dat is mijn scooterzaak die ik geopend heb. nieuw pand wordt geopend begin juni. Inverband uitbreiding naar een groter pand.

je site doet het niet btw..

maar als je een eigen zaak hebt, doe je toch een meeting bij je zaak? mja, dat zou ik toch doen :D
 
datum is niet heel belangrijk ik kom toch wel. de meesten gaan in augustus op vakantie dus doe maar voor aug. of erna. veel succes met je zaak
 
Originally posted by Razma


je site doet het niet btw..

maar als je een eigen zaak hebt, doe je toch een meeting bij je zaak? mja, dat zou ik toch doen :D

en voor de site moet je in de link eerst risdesign.net/stforum weghalen dan doet ie t
 
Originally posted by Piaggio Ciao
en voor de site moet je in de link eerst risdesign.net/stforum weghalen dan doet ie t

ja, nu doet ie het...
maar wat een sucksite.... sorry...

het komt zeker niet profi over als een echte scooterzaak...
zeker niet een cilinder(kop) uitvijlen :rolleyes:

maar een goede meeting kan veel bewijzen :)
 
Originally posted by Razma
het komt zeker niet profi over als een echte scooterzaak...
zeker niet een cilinder(kop) uitvijlen :rolleyes:
Tja jij weet er alles van, je moest eens weten wie dat allemaal nog meer doen.........
 
ik kom ook zeker als het tenminste een beetje goed georganiseerd is. zorg er voor dat er wat te beleven is:

dragstrip
testbank
kraampjes
eten
wc's (@ almelo heb ik ook van het natuurlijke "toilet" gebruik moeten maken)
genoeg plaats om scooters/autoos te parkeren
VERGUNNING

als je zorgt dat alles netjes geregeld is en er wat te beleven is wordt het een groot suc6 en dat is weer een goede reclame voor je zaak.

ik kom iig ik woon toch vlakbij.
 
Aan de site moet in ieder geval nog een hoop gedaan worden :)

Je bent erg jong nog voor je eigen scooterzaakie of ligt dat aan mij? Ik kom wel eens langsdroppen als je een nieuw pand hebt :)
 
die site! :D
niet lullig bedoeld, maar je kan nog beter geen site nemen dan zoiets online te zetten, wel een beetje op kwaliteit letten
 
Ik kom wel, lekker dichtbij :)

moeten natuurlijk wel een paar snelle scoots op die meeting komen he :p
 
Back
Top