Meeting Helmond - 14 FEB - INFO

QuickSilveR85

Well-Known Member
Vrijdag dus meeting heb ik gehoord maar nu hopelijk wat beter geregeld.
Waar word er nu afgesproken? Niet praxis weer hoop ik --> ik hoorde iets over de befaamde auto handelaar in Helmond (ssssssst Politie kan dit ook bekijken) of de mac. En vanaf daar doorrijden naar afgelegen industrieterrein.
Neemt iemand spuitbussen mee voor markering of krijt? en nu niet weer gaan zitten stunten iedereen.
 
Advertisement - register to remove this

Alweer een meeting?

Ik vind het allemaal maar triest hoor...
Het is de afgelopen weken nog geen 1 keer goed gegaan met die meetings hier, besef nou eens dat je zoiets goed moet voorbereiden :|
 
Wil je niet mee gaan meeten dan Ruud, vet man :rolleyes: 8P
Befaamde autohandelaar:?
En indd Ruud ze hebben hier voortaan de smaak goed te pakken met dat sippe gedoe:|
 
Je wilt toch niet zeggen dat je denkt dat de politie ook maar de moeite neemt forums af te speuren naar meetings...

Doe allemaal niet zo zielig met geheime locaties etc, weer je alleen maar bezoekers mee.
 
Een wannabe meeting? :)

Kom op zeg...

1. het wordt iedere keer maar half afgesproken
2. het is illegaal
3. politie begint het ook op te vallen dat er iedere vrijdag een "meeting" is...

Ik bedoel, doe dan nix en ga eens een keer naar een echte gr0te meeting dan weet je hoe goed je zoiets moet regelen...
 
Oke hierkomt de info die ik heb.
Deze keer verzamelen @ Piet Keizers
Meeting is op industrieterrein achterbrouwhuis. (mooie drag wegen daaro)
8 uur verzamelen.
Ik was gister (vrijdag) gaan kijken of die meeting er was maar kwam 1uur en 3kwartier te laat dus iedereen zal wel weg zijn of gewoon slecht geregeld.

Maar ja heeft niemand aanvullende informatie? En mensen die ff komen kijken. En op industrieterrein achterbrouwhuis is helemaal uitgestorven. Igg om kwart voor 10. Er rijd wel 1 beveiligings beamte rond maar die doet niets want daar is verder toch geen verkeer. en al helemaal niet in de uithoeken van dat terrein.
 
Back
Top