Meeting 11 Juli, Aarle-Rixtel (Helmond)

heeft iemand iets van een adres of iets?
voor route planner?
spongebob vlammer komt dan misschien ook....
ltrz nick
 
jeroenvankimmenade said:
wie weet.
ik neem mijn camera mee, en filmcamera!! als jij gaat Jumpen dan ga ik filmen.

P.S. ik moet wel foto's nemen , voor mijn vrienden van de Politie.
dan weten ze wie er snel is :) :)

(undercover miky ;) niet verder vertellen he!!
 
QuickSilveR85 said:
kanttekening: ScooterRacingHelmond (organisator): rijd zelf met Yasuni R, NRx en dat soort dingen maar ja dat is niet belangrijk :D.
Er zijn altijd mensen die toch scooters intressant vinden maar hun scoot niet op mogen voeren van hun ouders enzo? Daarbij heeft niemand die ik ken een NRX, dus dat valt dan tegen voor je.
 
QuickSilveR85 said:
Waarom scooter RACING helmond dan dat bedoel ik? moet je niet zo persoonlijk opnemen. Maar ja veel suc6 @ meeting
Dat moet je niet aan mij vragen.. Omdat je misschien met 2 scooters met allebei NRXen ook kunt racen? Er is toch ook een standaard scooter race klasse? En nouja, ik vind die naam ook niet echt toepasselijk om eerlijk te zijn. Maar die hebben hun verzonnen. Wat boeit het nou wat voor naam hun hebben :)
 
Chyston said:
Dat moet je niet aan mij vragen.. Omdat je misschien met 2 scooters met allebei NRXen ook kunt racen? Er is toch ook een standaard scooter race klasse? En nouja, ik vind die naam ook niet echt toepasselijk om eerlijk te zijn. Maar die hebben hun verzonnen. Wat boeit het nou wat voor naam hun hebben :)

dit is OFFTOPIC geblaat maar je weet zelf denk ik wel wat ik bedoel dus er te diep op in te gaan is niet nodig.

Zijn er nog forummembers die komen? Want gelegenheid is gewoon Perfect en de politie hebben jullie geen/weinig last van.
 
MeetinG

ik ben ook van de party @ meeting zullen we us ffkijke wat ik met muhn nieuwe cilinder kan doen..... kanaal in rijduh of zo :p
bartjuh we gaan wel samen naar meeting ke laterSS
 
Back
Top