Meeting Hellevoetsluis2

shit, ja.. eerste punt voor de volgende meeting staat meteen dat iedereen er zo moet kunnen komen.. eerste meeting ging het nog wel maar waren er nog een hoop die er ook niet kwamen

Het was op de schoutsweg in zuidland.. waar het altijd gehouden wordt.. ligt tussen oudenhoorn en zuidland in
 
ik vond het ook wel grappig alleen niet echt snelle scooters 2 maar ofzo iemand mij gezien met rooie nrg met speed pijp ??

ik hoop dat er snel picjes zijn
 
Last edited:
Ik vond het ook wel leuk vooral dat ik ook vaak ging rijden met power zijn scoot.
Maar ja dan ben je lekker aan het scheuren gaat die uitlaat op eens los dat was wel zonde elke keer.Ik dacht eerst dat dat ding ging ontploffen haahhaha .Volgende keer beter.
 
hehe, jij ben gewoon niks gewend, die dingen klinken altijd gaar als ze hard gaan.... (bij mij dan :S)
volgende keer inderdaad beter, hoop er dan ook bij te zijn met eigen scoot :|
 
heej extream power hoe heette het dan waar we met de nrg en die ice heen gingen daar was nog wel ff gezellig.

ik ben kevin met die geel groene sr liep wel aardig op het eind he!
 
Originally posted by malossifreak
heej extream power hoe heette het dan waar we met de nrg en die ice heen gingen daar was nog wel ff gezellig.

ik ben kevin met die geel groene sr liep wel aardig op het eind he!

kvond hem anders behoorlijk poep })
 
hel1.jpg
hel2.jpg
hel3.jpg

hel4.jpg

hel5.jpg

hel6.jpg

hel7.jpg

hel8.jpg

hel9.jpg

hel10.jpg

hel11.jpg

hel12.jpg

hel13.jpg
 
Last edited:
Originally posted by malossifreak
heej extream power hoe heette het dan waar we met de nrg en die ice heen gingen daar was nog wel ff gezellig.

ik ben kevin met die geel groene sr liep wel aardig op het eind he!

EEy gap waar we zaten heet het hartol kanaal was zkrs gezellig achja we laten die gast maar praten komt ooit wel goed met hem voeg me effe toe op msn machoboy1985@hotmail.com.
En klopt bij hartol reed die veel btr als bij hellevoet heel vaag.
 
Originally posted by Fraggy
Wanneer komt volgende meeting!?!?!?!..
kheb al een scoot geregeld! :D..muahaha heb er nu al zin in!

De volgende meeting dat word in ieder geval na de zomer vakantie en als het iets minder warm is want er waren hoop mensen warm gelopen.
 
Back
Top