Meeting Hellevoetsluis2

Originally posted by Hessman
Zn scoot deed het weer, zonder killswitch.. altijd leuk om even gas te geven wanneer hij de dop van de bougie aftrok :p
me killswitch doet het nu

vanmiddag bleef me gas hangen.

1 snelle reactie en hij was uit.

thank god for the switch 0?
 
goede killswitch he ;-) maja ik kom ook wel ff kieken.Ligt er ff aan of ik de bus van de zaak kan lenen want dan neem ik de nrg mee en een zip sp.Maja maybe dat niels ook nog mee gaat of niet?Anders kom ik wel kijken met de auto.Tot zondag!!
 
Originally posted by sven zip sp
goede killswitch he ;-) maja ik kom ook wel ff kieken.Ligt er ff aan of ik de bus van de zaak kan lenen want dan neem ik de nrg mee en een zip sp.Maja maybe dat niels ook nog mee gaat of niet?Anders kom ik wel kijken met de auto.Tot zondag!!

tuurlijk ben ik er, we kijken wel ef hoe we het gaan doen;)
 
Mn broertje heeft trouwens, red bull, fanta, cola en water ingeslagen voor zo rond de 130 euro..

Dus aan drinken geen tekort morgen :)

Ornathon, ik zie juist dat er steeds meer komen
 
mjah, zoals sommige al weten is me scoot dus overleden op de koopmans bank vandaag :S, maar ik kom wel met een aerox en een rs (zelfde als vorige keer)

ps: had wel 22 pk op de bank :p, voor ie d00d ging
 
Nou ben net trug, was het helemaal vergeten dus was wat later... Maar ik hoorde dat ik niks gemist had verder, toen politie iedereen ineens weg. Maja het patat eten bij ververs was opzich nog wel gezellig. Nog wat nieuwe mensen gemeet: ornathon, mr polini evo en nog wat vaste klanten.
 
Back
Top