Manta's Evo SR [part II]

Status
Not open for further replies.
DG SF2 said:
lekker kleurtje :D Kan je er misschien een foto opzetten van je gefixte achterkap?? Die zie je er niet zo goed op staan duss ;)

Ga zo door
greetzz

Ja komt nog wel als het er allemaal op zit :)
 
Jij met nog zo'n gozer... dragsterlover ofzo stond op zijn shirtje stonden voor me bij de start.

Ik weet niet wat jullie aan het doen waren die 2 heats lang met tangen enzo? In ieder geval zag het er goed vaag uit...

Reed het nog wel een beetje of niet :) ?
 
Ja vanwege omstandigheden moesten we het buddyslot slopen, dus terplekke maar ff een oplossing bedacht, met ty-wraps om de buddy vast te houden, omdat de waterpomp in diezelfde buddy zat moest ie open en dicht kunnen, dus vandaar dat er ook een tang bij te pas kwam :p.

Zag je wel staan achter me bij de start en wist dat jij het moest zijn, maar was teveel met me scoot bezig om je ff te meeten...

Reed verder goed hard, maar onderin een beetje te erg, hield em beide runs niet, dus vandaar de 13/44 vertanding die er voor Damwoude in komt.
 
hihi, voor het eerst IRL gezien 8)
hij zag er best netjes uit :W, alleen jammer van het gouden accuvakje :?
en de tijd was ook best te doen voor de 1e keer :)
 
Hij was erg netjes kerel, jammer dat ik je niet ff gemeet heb.

Maar volgende keer beter.
 
ik vind m echt bruut uitzien, maar ik had zelf een andere kleur gekozen

toch is ie meesterlijk :W
 
@Erwin. - Je stelde je voor aan Dragsterlover, daar stond ik toen naast :p, maar was op dat moment ook meer bezig met de scooter... maargoed meet je nog wel ff andere keer, je bent tenslotte een naamgenoot ;)

@Niekloog - Thx man, leuk om te horen van een mede-sr owner

@limbo_aerox - Staat in de 1ste post toch? Nou ja iig, tijd was 9.3, doordat dat ding van mij zonodig eerst 3x moest stuiteren voordat ik vol op het gas kon :|, maargoed volgende keer beter met 13/44...
 
met die buddy van jou he je kan in het slot bij die haak een kabeltje aan vast maken zodat je daar aan trek je buddy open gaat bespaart veel geplaat met sleutels enz
 
buddy moet idd effe wat btr, want zo kan het ook niet 8) :)

@ Arno ooh dat was jij dus, ja srry leek nergens op :X :*


@ erwin voor de eerste keer best nette tijd, we hebben weinig geoefend, dus de tijd is best ok ;), binnenkort maar weer effe beunen ;)
 
Ik d8 al bij me eigen, wat een beunhazen 8P Echt tot 1 minuut voor Manta startte gewoon blijven sleutelen, echt grappig om te zien 8P
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top