Malossi verpest het

Goed filmpje trouwens, kijk ook ff bij ABC-Booster Tuning...

En het zal echt niet de bedoeling zijn dat mensen zonder liscentie over een circuit gaan blazen, dat krijg je nooit geregeld...
 
Bij die mallossi cup in spa was er nog een nederlander gediskwalificeert omdat hij geen malossi binnenrotor had. ik vindt het zwaar lullig hoor.
Daarom komt er ook alles Polini binnenkort onder. ik heb nu alles gemixt. malossi en polini.
maar alles wordt EVO :D

Power to the MAXXXXX :D })
 
Originally posted by Bart Nrg Mc2
Goed filmpje trouwens, kijk ook ff bij ABC-Booster Tuning...

En het zal echt niet de bedoeling zijn dat mensen zonder liscentie over een circuit gaan blazen, dat krijg je nooit geregeld...

onder KNMV of daglicentie
 
Vind het nogal een triest verhaal van Scootparts. De regels waren bij elke deelnemer bekend, dat wij Nederlanders pas achteraf gaan lezen en er van uitgaan dat het allemaal wel goedkomt is gewoon DOM.

De scooter die ik had klaargemaakt kwam er ook niet door... (Gelast aan frame).

Volgende keer beter de regels lezen dus. De organisatie van ISC(Belgisch) heeft twee jaar bijna alles door de vingers gezien, dat waren ze denk ik gewoon zat. En nogmaals, inschrijfgeld wordt teruggestort.
 
Originally posted by JeroenRs50
waarom wordt er niet een keer een open wereldkampioenschap georganiseerd. Dus dat elk merk mee mag doen.

Dit zal pas strijd opleveren:p

Betaal jij dat?
 
Originally posted by Nemus
O ja, Provan racing team is dan maar op zaterdagavond doorgereden (zoasl nog andere teams) en heeft zondag deelgenomen aan de FEMS race in Jimeney.
De racers zijn in ieder geval niet geheel te spreken over de organisatie, maar ik wil wel men felicitaties overbrengen aan Ge (nr24) die een zéér goede raxce reed, en Fred Osaer, die twee hele goede finales reed maar bij de 2de finale jammer genoeg door een olielek ten val kwam...

Tobi was daar alleen met z'n vrouw. De rest van Provan reed sowieso Gimneé...

Verder heb ik van Tobi heel iets anders gehoord, nogal simpele verklaring, je MOET namelijk twee kwalificaties rijden om deel te nemen, en daar schoot het Tobi te kort!

Osaer reed heel goed btw. (Was de compleet gele fluo Zip).
 
Originally posted by Arne@Piaggio
Allemaal hartstikke leuk, maar die Nederlanders hadden ook met hun eigen spul de Italianen en nummer 2 uit Japan (de winnaar) noooooit bij gehouden.

Wat ging dat fucking fucking HARD! :D

Mja blijft zuur van Malossi natuurlijk. Beetje kinderachtig.

Ik denk dat Gé op de scooter van Horst sowieso top3 had gereden. Volgens mij heb je te weinig gezien. Aangezien je hooguit 3 Nederlanders in Aktie hebt gezien...

Ben het dus NIET met je eens.
 
Originally posted by Joor


Ik denk dat Gé op de scooter van Horst sowieso top3 had gereden. Volgens mij heb je te weinig gezien. Aangezien je hooguit 3 Nederlanders in Aktie hebt gezien...

Ben het dus NIET met je eens.

Mee eens, dat ding van Horst liep voordat hij viel echt verschrikkelijk hard.

Alleen die osear ofzo, zo goed vond ik hem niet. De eerste manche is hij wel in de top 15 geeindigd, net voor Horst, top 10 is goed. Daarbuiten vind ik toch niet zo boeiend...
 
Tjah...ik mocht inderdaad niet deelnemen op zondag omdat ik de vereiste 2 rondes tijdens de kwalificatieritten niet hebben kunnen maken... achteraf zeiden ze me wel dat ik ze maar met de pitscoot (standaard zippie) moest gedaan hebben...maar ja...achteraf is alles makkelijk gezegd e..

is heb dus een carter laten overkomen van 250km ver... de organisatie ging wel een oplossing vinden.., toen de nieuwe carter ready and mounted was...zeiden ze echter "desolee..mais trop tard" = jammer...maar je bent te laat..

ps..krijg ook inschrijving terug...so no hard feelings...
 
Originally posted by DvD

zat ook geen standaard uitlaat onder he ;)

Nope, was een samba toch? Maarja die uitlaat was goedgekeurd door de mensen van malossi, of heb ik dat verkeerd begrepen??
 
Back
Top