ISC 2006 MALOSSI CUP

dani said:
Als we dat eens wisten...
Afgelopen 2 avonden bezig geweest en alles al verandert maar de etter wil niet meer dan 16,5 pk boeren. Erg vreemd want er is nix anders dan op MST.

Nu zit het blok van Dennis de Lijster eronder en nu gaat het goed komen 8)

DDL powerrrrrrrrrrrrr})


??? Volgens mij ontgaat mij wat.....
 
Ow ik heb er ook een duizend gemaakt hoor... net thuis, er mee bezig :)

[ir]http://zeekoe.net/daantjeisc.jpg[/ir]
 
Last edited:
Kaze said:
Ik stond erbij en keek ernaar.
Leek me eerder een duel dat slecht afliep..
Geen opzettelijke ram-stuff.
Gelukkig had ik mezelf ingedekt aangezien ik er zelf niet bij was :p Helaas pindakaas, zullen we maar zeggen dan.
 
Hele mooie foto's Ralf! Je zou zeggen dat je gewoon de baan op bent, maar als ik bedenk dat je zulke pics kan schieten van achter het hek vandaan, van pakweg 15 tot 20 meter afstand.....respect!
 
Pronk said:
Hele mooie foto's Ralf! Je zou zeggen dat je gewoon de baan op bent, maar als ik bedenk dat je zulke pics kan schieten van achter het hek vandaan, van pakweg 15 tot 20 meter afstand.....respect!


de eerste manche stond ralf bij de eerste bocht na de start. daar kon je dus achter de banden staan +- 5 meter afstand van de baan.
 
Was echt een super weekend.

Met het hele HW-team en aanhang 3 huisjes in bezet genomen.
Op zaterdag moest ik nog ff weer in ritme komen en de valpartij hielp daar niet echt aan mee. In de tweede kwali zat ik er weer lekker op en wist een 9e tijd te noteren wat helaas nog steeds net wat langzamer was dan mijn tijd van vorig jaar.

Op de zondag regen.... als ik normaal ergens een pest hekel aan heb is het wel regen. We mochten op sava's rijden en ik heb de hele warming up gebruikt om vertrouwen te krijgen in deze omstandigheden en dat lukte steeds beter.
Helaas nog niet zo snel als de super tijd van Rik van Rijssen in de superpole.

De eerste race was weer een race die opbouwend begon maar waar ik steeds beter in mijn ritme kwam en uiteindelijk als 7e over de finish kwam.
De tweede race was een lastige situatie door de opdrogende baan. Ik besloot om er direct vol voor te gaan, dit ging goed tot er een rode vlag kwam.
Na de herstart zat ik al snel achter Jos en probeerde met alle mogelijkheid hem voorbij te komen. Toen ik net wat te vroeg op het gas ging en bijna mijn scooter kwijt was wou ik er direct voor zorgen dat er niemand voorbij kwam. Helaas dat een franse concurrent er anders over en klapte ik tegen hem aan en klapte ik tegen het asfalt. Gelukkig kon ik weer verder rijden, later viel ik nog een keer en kwam ik als 13e over de finish.

Het was echt een super gezellig weekend met een hoop gelambal en un goein ambiance met lisselot uit stavelot. Verder erg lekker en goedkoop(13,80 euro totaal) gegeten zaterdag avond waar het codewoord wederom "jetsers" was.
Verder was baassie Dennis goed bezig om me met zijn blok competitief te laten mee gieren, thnx :* En de rest van de ondersteunende en leedvermakende mensen natuurlijk ook :p
 
Ralf....goed bezig weer :W

Ook ik heb een erg gezellig weekend gehad. Donderdagavond richting Oudenhoorn gegaan om aldaar bij Dhr. Boot te overnachten. Daar aangekomen werden er even wat cd'tjes gemaakt voor de nodige muzikale versnaperingen onderweg. Toen zijn we op vrijdagochtend heerlijk uitgerust op pad gegaan naar Stijvelot...alwaar het heerlijke zonnetje scheen en het zwembad lonkte. Aangezien we toch als eerste waren van de 18 koppige HW +import groep doken we maar gelijk het zwembad in.
Na een uurtje watertrappelen waren ook Rik en Lydia aangekomen met niet lang daarna ook Arnoud, Ralf, Koen en Lennart. Met die groep hebben we 's middags nog de kartbaan van coo weer onveilig gemaakt...helaas voor ons was het dit keer na 1 heat karten meteen afgelopen; doe mij het personeel van vorig jaar maar +pippi+
Na het beukfestijn hebben we heerlijk gegeten, dit keer geen koude halve kip gelukkig maar een heerlijke steak.
'S avonds kwam ook de rest van de groep aan en kon het feest beginnen. Na enige biertjes en andere troep was het dan ook een behoorlijk zooitje en werd er niks anders gedaan dan lamballen, dit zorgde uiteraard voor de grootste lol.

Zaterdag dan...wederom lekker weer en vol goede moed naar het circuit. Toch altijd leuk om daar weer terug te komen en de mooie malossi machines te zien (al viel het dit jaar erg tegen) Het was een leuke trainingsdag om te zien, en de pole voor een Nederlander. Beter kan bijna niet! Weer terug gekomen in het park werden de machines van Dani en Rik even grondig gereviceerd onder het genot van wat brouwsels en konden we daarna opweg naar Stavelot om zowaar allemaal bijna gratis te eten en jetsers te kijken :rolleyes:
De serveerster had duidelijk vooraan gestaan bij het uitdelen.....en achteraan bij het uitdelen van intelligentie wat uiteindelijk in ons voordeel bleek te zijn:D

Na het lekkere maal zijn we weer terug gegaan naar het park en hebben daar nog even wat nagetafeld. Niet al te laat naar bed voor zondag want toen moest het toch gebeuren. Helaas regen op zondag. Goed balen dus maar de rijders mochten op de sava's. Toch fijn voor ze! Na de vrije training hadden we aardig trek en heb ik met Pronkie, Ralf en Niels en lekkere belgische bal gehakt en wat frites op...heerlijk!
De races waren weer super om te zien, zoals gewoonlijk vol spectakel en veel valpartijen.

Al met al heb ik een super gezellig weekend gehad met de hele groep! :W
 
Back
Top