Italiaanse races & ISC 2006

Razma

Well-Known Member
Dit jaar waarschijnlijk dus géén ISC op Spa-Francorchamps, wel adria uiteraard !

11 en 12 februari is er een soort trainingsdag op Adria
en de officiële Malossi dag is 29 september tot 1 oktober (ook op Adria)

autodromo2.jpg


Toch staat ISC wel tussen de resultatenlijst van 2006 ?
http://www.raceservice.com/2006/Malossi Day 06/06 RISULTATI EUROPA.htm
 
Advertisement - register to remove this

Dat zou echt onwijs jammer zijn als er geen ISC is, dat had een heel erg vol rijdersveld kunnen worden met alle SBO-ers. En het was toch eigenlijk ook wel stiekem de bedoeling voor mij om ISC te gaan rijden, wil ik gewoon een keer meemaken :) Maarja...Adria kost weer ff een paar 100 euro's meer, das wel een beetje jammer.
 
Steeds minder inschrijvingen en hoge huurprijs van het circuit zal wel de reden zijn waarom ze dit jaar geen francorchamps meer nemen :|
 
pfff en dan blijven ze rijden op die zoden dijk van een adria ... spa is een hartstikke mooi baantje waar het nog gewonnen kan worden op sturen ... volgend jaar is isc dus gewoon een vermogenswedstrijd
 
de deelnameprijs was al verhoogd om het mindere deelnemersveld te compenseren.

toch ook enkele bedenkingen..

vorig jaar stuurde bob peeters (kamp 2004) een inschrijvingsform en kreeg antwoord : "volzet"

ik was aanwezig de zaterdag op de isc.. helemaal niet volzet

dus ligt de oorzaak misschien wel bij het wanbeleid
 
Idd net wat je zegt Robbert, plus dat er heel wat meer 70cc ervaring op is gedaan tijdens de sbo cub dat de "hollanders" net ff wat meer geleerd ipv de afgelopen jaren dat er ff een blok voor de isc in elkaar wordt geschroefd.:)
 
Back
Top