Races Wemelding 19 juni

Henk_de_mol

Old skool member
Altijd gezellig in het zeeuwse wemeldinge. Veel bezoekers en dus een leuke plek om te meeten en naar de races te kijken..

Wie kan ik verwachten?;)

grtz

Erik
 
Advertisement - register to remove this

Ik was er vorig jaar ook en dat was bruut. Dus ik ben er dit jaar weer. Kan ik eindelijk wat forum peepz meeten (hoop ik) :D

btw pic van mn scoot (nav TT 70cc zijn post):

mnscoetah1.jpg


Mischien zijn mn kappen eraf @ wemel dus ik weet niet of jullie mijn scoot dan herkenne, maar ik denk het wel want mn stuurkap zit er dan meestal nog op. :p
 
Last edited:
@ races zijn wij altijd aanwezig!, is dit een meeting die gekoppeld is aan de races, en nemen zij dan ook scoots mee?
anders PM me even! wil mijn scoots wel meenemen maar vindt dit gevaarlijk i.v.m. SOBW.
Ben nu bezig met zeer speciaal project mischien al klaar @ wemeldingen
 
eej , wat is dit precies dan? :) ik heb hier vorig jaar niets over gehoord volgens mij ...

is dit legaal? hoelaat en waar precies/ongeveer in wemeldinge?
Begrijp ik het goed dat er een race is op die dag en dat we daar gelijk een meeting houden enzo? :)
 
A-Bizar said:
eej , wat is dit precies dan? :) ik heb hier vorig jaar niets over gehoord volgens mij ...

is dit legaal? hoelaat en waar precies/ongeveer in wemeldinge?
Begrijp ik het goed dat er een race is op die dag en dat we daar gelijk een meeting houden enzo? :)


Het is SOBW race-dag...
Maar we plakken er inderdaad een meet & greet aan vast ;) Aangezien er redelijk veel lui komen...

Legaal is het ja... (gewoon van de SOBW..) Er zal natuurlijk wel weer politie rondrijden like vorig jaar.. (volgens mij meer voor toezicht..)

Het is op de loswal (op industrieterrein volgens mij :?)
 
Misschien kom ik wel, maar heel de brommer is gestript.
Krukas was gebroken, dus zit een nieuwtje in, maar het blok ligt er nog af. Moet ook nog een nieuwe zuiger voor halen.
het probleem zal eerder int uiterlijk zitten, want hij moet nog helemaal gespoten worden en gedeeltelijk geschuurd. Ik hoop het te redden!

Ik kom dna op het volgende:
GSM.jpg

Maar dan wel in het donker blauw (is nog niet gespote, dus kan veranderen)
 
Last edited:
Eindelijk heb ik ook een foto:

Hier kom ik dan op ;) Wel met nog wat stickers erop, en een spoiler :p (hij is nog niet af)

Spyzijkant.JPG
 
Back
Top