ISC 2006 MALOSSI CUP

Poe...

dos secondos tussen RvR & kerv....

Ik hoef morgen pas laat te werken.. als ik vroeg wakker ben, kan ik ook nog richting Spa komen.. alleen mis ik dan de 2e heat :(

Waar is trouwens die snelle italiaan van vorig jaar? peppini ofzo?
 
Sander said:
Waar is trouwens die snelle italiaan van vorig jaar? peppini ofzo?

Je bedoelt Ripeppi? Die zo'n vette stijl heeft op dat oude model 98, tenminste...vorig jaar :) Die miste ik dus ookal..:)
 
Jah die!

Ik was bang dat hij op het asfalt bleef zitten, en dat de scooter dan vanzelf de rest van het circuit verder reed :D.
Jammer dat hij er niet is.. die is vorig jaar toch 2e of 3e "overall" geworden?
 
Great !

R. v Rijssen 3
J. Koelewijn 7
D. Drosselaar 8
K. Boss 16
R. van Opdorp 19

Feli Heren.

Zie ik btw goed dat de Polen uit Freiburg weer meedoen?

10 LEBAN Matjaz
12 KORSIC Tomaz
13 LEBAN Aljossa
18 KOREN Luka
 
super..... 3 nederlanders rijden morgen de superpole dat lijkt me echt Vet ff in 1 rondje laten zien wat je kan.

Kervin zeker probs gehad???
 
Pronk said:
Je bedoelt Ripeppi? Die zo'n vette stijl heeft op dat oude model 98, tenminste...vorig jaar :) Die miste ik dus ookal..:)

ripepi rijdt al een paar jaar met een nieuw type, die gast met die vette rijstijl is volgens mij die Olivieri (grote gast iig)

2004 en 2005 is hij ISC kampioen geworden.(Repepi)
 
Sander said:
Poe...

dos secondos tussen RvR & kerv....

Ik hoef morgen pas laat te werken.. als ik vroeg wakker ben, kan ik ook nog richting Spa komen.. alleen mis ik dan de 2e heat :(

Waar is trouwens die snelle italiaan van vorig jaar? peppini ofzo?

Rocco Ripeppi :)
 
Net Rik gesproken, het wordt nog mooier.
diegene die tweede stond was niet reglementair en er zijn nog een paar verschuivingen

1. kisida
2. Rik
7. Jos
9. Dani

btw Sava,s mogen Ook!
dus als iemand die meeneemt morgen kan je volgens mij goed zaken doen als het regent.
 
Sava´s kan het probleem niet zijn. Wij nemen er wel een stapeltje mee.

Misschien zelfs een setje velgen met sava´s erop voor de snelste hollander.

Wij komen morgen dus ook.
 
Kan 13" regen velgen leveren :?

:D Krijg ze alleen niet mee op de motor. Als het nou morgen vroeg echt kut weer blijkt te zijn, draai ik me mooi nog keer om. Ga niet de regen opzoeken als het niet nodig is :d Volgende week mag ik zelf rijden in Spa :)
 
bart jiju hebt alleen rollator aka nrg

maar de tijden vallen een beetje tegen ik reed met losgelopen rotor met een stage 6 kit ook al een 51.7 dus kerv zal wel problemen hebben ofzo
 
Back
Top