Lelystad 23+24 mei.!!

manche 1.
Niek12.jpg


Niek3.jpg


na ronde 11.
Niek2.jpg


IMG_1712.jpg


IMG_1714.jpg
 
zat er idd naast, was al in elke bocht aan het zoeken naar een gaatje/fout om er voorbij te gaan. kwam op het rechte stuk uit z'n slipstream zat naast hem voor de bocht, hield m'n lijn aan de binnenkant en toen kwam #33 hard naar binnen.

was even goed balen, volgende keer beter.

IMG_1704.jpg


IMG_1705.jpg


IMG_1706.jpg


IMG_1707.jpg
 
Volgens mij stond circuitfotografie.nl er toch?

Volgende race zal ik proberen weer wat foto's te schieten... Ik zal dan proberen op het binnenveld een plekje te vinden.
 
Tutti Bella's eerste training

Top dag 23 mei, voor mij de eerste x op circuit met snelle scooter
toch wel geslaagde training met 2 keer vallen op een een zip98
en niet al te traag door de bochten :X

Hopelijk in de toekomst wat snelle laps *D

Mvg
Daniel
Tutti Bella scooters
www.tutti-bella.nl
 
Top dag 23 mei, voor mij de eerste x op circuit met snelle scooter
toch wel geslaagde training met 2 keer vallen op een een zip98
en niet al te traag door de bochten :X

Hopelijk in de toekomst wat snelle laps *D

Mvg
Daniel
Tutti Bella scooters
www.tutti-bella.nl

Rij je de volgende race ook in Berghem? Vroeg me al 2 jaar lang of waar de tutti bella racer was aangezien. Een van de eigenaren heeft ooit eens een frees bij mij gekocht (Julian?) en hij vertelde toen al over zijn plannen :)

Jullie zouden ook alle races in Italie gaan rijden toch?
 
Geschiedenis Tutti Bella

Ja ze hebben zich toen in italie ingeschreven en meegedaan met de eerst race van dat seizoen, dit ging zo slecht de rijder had totaal geen controle over de scooter dat hij aan bagger werd gereden.

Toen heeft julian besloten om toch door te zetten maar wegens lak aan motivatie van de rijder en financieel steun van de rijder is er toender tijd mee gestopt.

Daarna heeft alles op een laag pitje gestaan since dit weekend
toen ik had medegedeelt dat er open trainingen waren en hebben we vliegensvlug 2 zippies klaar gestoomd om ieder geval
weer wat race ervaring te kunnen proeven. :p

Groetjes
Daniel <]
 
Ja ze hebben zich toen in italie ingeschreven en meegedaan met de eerst race van dat seizoen, dit ging zo slecht de rijder had totaal geen controle over de scooter dat hij aan bagger werd gereden.

Toen heeft julian besloten om toch door te zetten maar wegens lak aan motivatie van de rijder en financieel steun van de rijder is er toender tijd mee gestopt.

Daarna heeft alles op een laag pitje gestaan since dit weekend
toen ik had medegedeelt dat er open trainingen waren en hebben we vliegensvlug 2 zippies klaar gestoomd om ieder geval
weer wat race ervaring te kunnen proeven. :p

Groetjes
Daniel <]

Je mag volgende keer best snellere rijders voor laten gaan op een training, in plaats van overal de deur dicht te gooien.........

Het is tenslotte geen wedstrijd.
 
Back
Top