LEGALE Meeting @ Daytonashop

Status
Not open for further replies.
voor het nrx volk was die dag vast geweldig. dus voor een groot deel van scooterrijdend nederland wel goede reclame :(
 
Originally posted by Razma
Om jullie verder op de hoogte te houden..

Ik ben net opgebeld door een woedende Patrick van Daytonashop die eiste dat alles van ST.net werd afgehaald inclusief alle foto's enzo...
Verder geeft hij mij de schuld dat de testbank er niet was (terwijl ik enkel Tino's telefoonnummer heb doorgegeven) maar ja...

Ik zal ook niet meer door hen op de hoogte gehouden worden van het volgende evenement in de Peppermil waar naar zijn zeggen minimaal 5000/7000 mensen aanwezig zullen zijn (ter vergelijking: op Lelystad waren +/- 1600 mensen)

Ook zullen er verdere stappen ondernomen worden als ik niet alles weghaal en ze gingen andere dealers en importeurs op de hoogte stellen van wat ik gedaan had

(dat was de update dus...)


Wat een verdomd zielig soort mensen zijn dat dan zeg phoe phoe niet normaal meer, help je en krijg je dit soort sjit echt TE zielig voor woorden dit|( :(
 
Originally posted by Razma
Om jullie verder op de hoogte te houden..

Ik ben net opgebeld door een woedende Patrick van Daytonashop die eiste dat alles van ST.net werd afgehaald inclusief alle foto's enzo...
Verder geeft hij mij de schuld dat de testbank er niet was (terwijl ik enkel Tino's telefoonnummer heb doorgegeven) maar ja...

Ik zal ook niet meer door hen op de hoogte gehouden worden van het volgende evenement in de Peppermil waar naar zijn zeggen minimaal 5000/7000 mensen aanwezig zullen zijn (ter vergelijking: op Lelystad waren +/- 1600 mensen)

Ook zullen er verdere stappen ondernomen worden als ik niet alles weghaal en ze gingen andere dealers en importeurs op de hoogte stellen van wat ik gedaan had

(dat was de update dus...)

Ik ga daar echt ff kijken scoots laat ik thuis!! 5000 man!!! zal een echte pokkebende worden, (willen ze de wereldpers halen?)

En ja Patrick,, het zal je kind maar wezen! ja ja jaja rollerbank van tino was niet nodig na 3 kwartier stonder er 2 (van de concurrent de Politie!) ze moesten Daytona shop maar vast gaan zetten,
 
Originally posted by Razma
naja, ik wens ze veel succes als ze eerst maar eens 5000 bij elkaar zien te krijgen...

wedden dat ze niks geleerd hebben!!, p.s. ik vind het behoorlijk onbeschoft om jou te beschuldigen van hun eigen wanprestatie.
en ik druk mij nu nog erg voorzichtig uit. verder heeft Karoshi volkomen gelijk!!

iets organiseren om er geldt aan te verdienen (fietsen met extra korting?) en vervolgens hun handen wassen in onschuld!

Beter is hier Nooit meer enige tijd aan te besteden!!
 
Originally posted by Karoshi

Ik zou me schamen moest mijn shop zijn naam zo in de pers terecht komen...

"promotie" heet dat :p

Ik vind schamen nog te zacht uitgedrukt. Echt te triest dit. Denk dat ze zich toch flink vergist hebben en zeker niet meer klanten hierdoor krijgen:p
 
Originally posted by ronnie_nrg
Ik vind schamen nog te zacht uitgedrukt. Echt te triest dit. Denk dat ze zich toch flink vergist hebben en zeker niet meer klanten hierdoor krijgen:p


toch betwijfel ik dat. zie mijn post hierboven.:(
 
Originally posted by Beresnel
wedden dat ze niks geleerd hebben!!, p.s. ik vind het behoorlijk onbeschoft om jou te beschuldigen van hun eigen wanprestatie.
en ik druk mij nu nog erg voorzichtig uit. verder heeft Karoshi volkomen gelijk!!

iets organiseren om er geldt aan te verdienen (fietsen met extra korting?) en vervolgens hun handen wassen in onschuld!

Beter is hier Nooit meer enige tijd aan te besteden!!
Amen
 
Wat een lef zeg...die mensen van daytona hebben ze ook niet helemaal op een rijtje :| Kzou gelijk hun adres enzo uit het dealerbestand verwijderen..
 
daytona_0013.jpg


daytona_0001.jpg


daytona_0019.jpg


daytona_0005.jpg
 
Last edited:
Wat een achterlijke kutreportage ook! En al helemaal die kneus die wel eens even het imago bevestigt :|
Gelukkig ben ik niet daar geweest..
 
Jammer dat ik niet kon, scoot deed t nie, maarja

Eey bart Weert is toch nie zo ver hoor, ik moet er elke dag naar school. Grtz
 
van wat ik hier hoor was het echt een kansloze meeting. je zal maar in de auto zitten en je rijd door een hele troep met NR-X gastjes en ziet er 1 vlak achter je een wheelie maken :s

Verder is het vooral een zielige boel gezien het feit dat ze het willen doen lijken dat het hun schuld niet was en het afschuiven op Inne.

Kortom Daytona > super kansloos , goed nagedacht over de promotie want die heb je nu zeker
 
mja het is al wel effe voorbij dus achteraf natrappen is een beetje zinloos vind ik...

Hier gaat een abus omheen
 
ik wilde hier nog één ding aan toevoegen..
Ik hoorde gister namelijk dat deze dhr Patrick meteen ontslagen is bij Daytona Shop wegens de organisatie van deze illegale/legale meeting en al het gezeik daarom heen..

Ondertussen is ie al werkzaam in een andere zaak in Heerlen ofzo en is weer met hetzelfde bezig :rolleyes:
weze gewaaarschuwd dus als er nog eens zo'n 'meeting' in Heerlen komt door een scotoershop..
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top