Koso 28 mm D-slide

Dat staat in ze scooterbase nu ja, maar ja hij heeft het persoonlijk tegen me gezegt. idd vreemd. Hij heeft die Koso wel gebruikt.
Maar ik zal het nog eens navragen aan hem, hoe of wat precies aangaande die Koso.
 
Hij heeft tegen mij gezegd dat tie met 28 mm Dellie rijdt... Als ik ook op de foto's check zie ik toch echt een Dell' Orto zitten!!
Blijkbaar is een Dell'Orto beter dan een Koso, anders zou die nie switchen...
 
Originally posted by Folkert@MinaRally
Dat staat in ze scooterbase nu ja, maar ja hij heeft het persoonlijk tegen me gezegt. idd vreemd. Hij heeft die Koso wel gebruikt.
Maar ik zal het nog eens navragen aan hem, hoe of wat precies aangaande die Koso.

als je dat zou willen doen, thnx!
 
BTW heb bevestigd gekregen dat tie met 28 mm Dell'Orto rijdt, ook tijdens die winnende sprint!
punt...
 
Originally posted by EGT
BTW heb bevestigd gekregen dat tie met 28 mm Dell'Orto rijdt, ook tijdens die winnende sprint!
punt...

ja leuk, maar heeft ie nou nog verder ervaringen met koso??
 
Is dit het "discussieer over Philipijnse racers en zijk mensen die wel wat zinnigs zeggen af topic" want dan gaat ie dicht dames en heren...
 
hmm, ik heb die dignen ook zien liggen bij PU, daar waren ze 130 eurotjes ofzo incl membraan en spruitstukk...das noi niet bepaald duur denk?
 
K zal nog ff wat zinnigs posten dan maar :p
Wees blij dat je die Mikuni hebt gehaald.
Heb ff gevraagd hoe het met die Koso 28 mm D-slide zit.

Hij zei letterlijk tegen me dat k die carb nooit moest kopen, niet zo goede cabbie. Verder is tie zeer moeilijk af te stellen en kent hij niemand die zo'n ding ook maar goed lopend heeft gekregen...
 
K zou het eerlijk ghezegd niet weten Bart...
T blijft natuurlijk imitatie he!
Vertelde me ook dat veel producten van niet zo hele goede kwaliteit is van Koso...
 
Ok ik heb het nog ff bij hem nagevraagd.

De Koso blijkt idd een slechte imitatite te zijn, het ging om een OKO 28mm carb, die een kwalitatief goed alternatief was voor de Keihin en er niet of nauwelijks voor onder deed.
 
Back
Top