stage 6 28mm vs koso 28mm

We hebben zo'n ding op een Puch Maxi zitten, daar werkt ie niet, hij loopt trouwens wel erg netjes: 14Pk bij 10500 tpm -:-
 
ABT said:
Ik zou dan voor de Stage6 gaan, waarom heb ik hierboven al uitgelegd :)
Rolf@Jaguar heeft tog ook over de 20 pk heen geknald, ik vraag me af waarom hij dan wel goed knalt met een KOSO? :)
 
Marcel said:
Rolf@Jaguar heeft tog ook over de 20 pk heen geknald, ik vraag me af waarom hij dan wel goed knalt met een KOSO? :)
Jah, idd. Maar het gaat erom of hij met de stage 6 oid misschien hoger zou kunnen scoren.
 
Marcel said:
Rolf@Jaguar heeft tog ook over de 20 pk heen geknald, ik vraag me af waarom hij dan wel goed knalt met een KOSO? :)

Ik zeg toch ook niet dat het niet goed kan lopen, wat ik wel zeg is dat bij een Stage6 oid je carburateuropp beter gebruikt wordt je en dat je werkelijke doorlaat groter is.

Maar voor hetzelfde geld geeft dat ding meer vermogen met een 24mm......
 
Marcel said:
Rolf@Jaguar heeft tog ook over de 20 pk heen geknald, ik vraag me af waarom hij dan wel goed knalt met een KOSO? :)

Wat wil je hiermee zeggen?

De jager haalde 22 pk met een cheap ass ronde schuif 28 Dell'Orto.
 
22,9 ;) en k snap ook niet wrom iedereen ineens aan de vlakschuif zit, tis net een mode iemand koopt het en iedereen volgt:p ik heb rondschuif en vlakschuif getest en mijn ervaring was dat een rondschuif gwoon makkelijker af te stellen is.(ivm frequentie) en qua vermogen (op straat en op gevoel) maakte t weinig tot nix uit...maja ieder zn ervaring :)
 
Ik scoor ook ongeveer 20 Pk met een 26mm rondschuif, maar het is wel zo dat de werking van je carburateur beter wordt met een vlakke schuif.
 
Runner1987 said:
20 pk al met de Kymco? +ralf+
Way to go.....

O-)

Maar wat ik ermee wil zeggen is dat je carburateurdoorlaat beter wordt benut, ik weet zeker dat als een 19mm vlakschuif maakt voor een Topscooter dat het vermogen oplevert.......
 
Aerox-tuning said:
rondschuif gwoon makkelijker af te stellen is.(ivm frequentie) en qua vermogen (op straat en op gevoel) maakte t weinig tot nix uit...maja ieder zn ervaring :)

af stellen zonder sproier 8P

Ik heb ook igg goede ervaringen, met rondschuif heb 25/28mm gehad makkelijk af te stellen en goede gas reactie, daarna overgestapt 28 koso ik heb er nog steeds niet het zelfde vermogen uit als met de rondschuif 25mm,
na ja als het weer lkker weer is maar weer eens in gaan verdiepen....
 
Aerox-tuning said:
daar hebben we t gister al over gehad :S en als je t niet gloof bel de jager op 0224-541336 en vraag naar Dick de Geus. Die ken t je haarfijn uitleggen.
ontopic nu :|

we gaan beetje offtopic?;) en dickie:p ken ik heel goed, dus zal het wel ff navragen:p
 
Back
Top