Stage 6 zuigers

bastenj

master stekkie
Jaja daar ben ik weer de oer Hollander gierig als altijd. Ik wilde deze vorm van gierigheid toch eventjes delen.

Ik reed al nooit met MHR zuigers in mijn Speed puur vanwege het geld dat die dingen kosten, reed altijd al met Athena zuigers (35eurs) maar het word steeds mooier. Er zijn nu de stage 6 zuigers, moet zeggen dat ik stage 6 erg leuk bedrijf begin te vinden, zuigers natuurlijk wel ff zelf afwerken/bijwerken en tel uit die winst.

Mhr zuigertje op ze goedkoopst 65 eurs ofzo
Stage 6 zuiger altijd goedkoopst 27.50 eurs

Vroeger dacht je nog wel eens zal ik er een nieuwe zuigerveer omheen hangen maar nu vervang je toch gewoon zowiezow de zuiger voor dat geld.
 
Advertisement - register to remove this

zitten deze zuigers std bij een stage 6 vlinder (de athena)? Toen mijn broer er een kocht kreeg hij gewoon een athena flat zuiger.....
 
Arno er zijn inderdaad flat stage 6 zuigers, die dus goed geschikt zijn voor je manston ;)

En Tja iedereen kan een mhr zuiger kopen maar ja als je 30 eurs minder betaald voor dezelfde prestaties.... En dus eigenlijk 2 zuigers voor hetzelfde geld kan kopen dan ben je niet slim bezig zeg ik.
 
2 zuigers op één pen schuiven en je weet het..... :)

Verder heb ik alleen maar goede ervaringen met athena zuigers, zowel de bolle als de flat (racing).
 
bastenj said:
Arno er zijn inderdaad flat stage 6 zuigers, die dus goed geschikt zijn voor je manston ;)

En Tja iedereen kan een mhr zuiger kopen maar ja als je 30 eurs minder betaald voor dezelfde prestaties.... En dus eigenlijk 2 zuigers voor hetzelfde geld kan kopen dan ben je niet slim bezig zeg ik.

De bollingsradius is ook helemaal hetzelfde? Want dat verschilt soms ook nog wel eens, kijk maar naar evo <--> mhr.
 
Okej, zal is keer vergelijken in de winkel met me manston2 zuiger, zou een leuk alternatief ervoor zijn in ieder geval.
 
Blom said:
Neej. Msv hangt af van de breedte van de squishband/toerental/squish. :)

nee, flat verandert sowieso de MSV omdat je de hoek van de squishband dan kan veranderen, die daar op van invloed is..

ik vroeg me alleen af of het nog meer "bijwerkingen" heeft , zoals miss zuigerkoeling oid
 
bij mijn stage6 racing kit kreeg ik een athena flat zuiger en niet een van stage6 zelf

zuiger%20klein.jpg
 
in de manston 1 en de ng zitten ook gewoon athena zuigers. van de manston2 weet ik het niet omdat ik die nog nooit irl heb gezien. athena leverd geen slechte zuigers iig :)
 
Back
Top