Jubbega 2010

ik ben nummer 180, een sonic die er hoogstwaarschijnlijk beun uitziet. Maar dat maakt niet uit, gaat om de tijden.
 
ik kan mij ergens herinneren dat ik halverwege vorig jaar iets opgevangen heb, dat de pw janssenweg opgeknapt zou worden. Is dat al gebeurd?
 
Kreeg vrijdag het inschrijf forumulier. Nu al paar weken geleden. Maar gelijk die zelfde avond naar jubbega gereden en in de bus gegooid :p. Doe nu ook weer mee met een roxje. Een lichtgewicht :p.
 
Deelnemers lijst staat online! Ik heb nog contact met de mannen van de organisatie gehad en ze gaven ook aan dat de weg afgelopen winter er niet beter op is geworden, maar dat hun best gingen doen om het netjes te prepareren.

Kijken of we dit jaar weer de beker mee naar huis kunnen, maar ditmaal om het spannend te maken met een 70cc blokje:W:+

Owja Titus je moet nog betalen ouwe vrek!
 
Kijken of we dit jaar weer de beker mee naar huis kunnen, maar ditmaal om het spannend te maken met een 70cc blokje:W:+

Owja Titus je moet nog betalen ouwe vrek!

Martin Kossen reed vorig jaar op genemuiden ook met een 70cc, weet alleen niet meer welke plaats hij had. Snel was hij wel iig.

Zin in btw, maar of ik aanwezig ben is nog neit 100% zeker. Ligt aan het vervoer, niet zo veel zin om vanuit Vlissingen met een karretje met 90 km/h naar Jubbega te rijden eerlijk gezegd.
 
Back
Top