jl racing 70cc pijp????

Op die site staat dat ie er alleen voor aprilia sr 125 en gilera runner 180 is. Lijken me wel goede pijpen, die vent heeft echt veel ervaring.
 
Bij welke zaak hangt hij? vriend van me heeft er ook 1 gehaald binnekort gaan we hem teste het lijkt op een 70cc uitlaat en hij staat niet op die site, die man van de winkel wist er ook niks van af ik plaats wel foto binnekort.
 
@ph3x f12 said:
het is juist wél goed als de pijp z'n warmte vasthoud, daarom wikkelen ze uitlaten bij races ook wel in met zilverfolie

als de pijp z'n warmte vasthoud presteert die beter

dat is alleen wanneer de pijp TE koud blijft ....

RVS zal prima willen hoor, mits je gewoon rekening houdt met het uitzettingscoefficient van rvs :) , en wat ook belangrijk is , als de pijp warm wordt neemt ie zijn beste vorm aan (daar is ie immers op berekend als het goed is) de uitlaat heeft zijn eigen goeie temperatuur en als je die aanhoudt is het goed (dit zou je kunnen testen op en testbank). er zijn dan ook veel in de scooterraces die uitlaattemperatuur bijhouden en dat is niet voor niks. er wordt dan ook niet voor niks warm gedraaid om op de goede bedrijfstemperatuur te komen.

als rvs te warm zou worden zou ik nu een probleem moeten hebben ,ik heb rvs van voor tot achter onder de auto en mijn auto loopt warm dan ook beter dan koud oftewel , het is berekend..... (en diameter van de buis onder de auto is heel belangrijk!)
 
Last edited:
Pic van site
img_0437-jpg%20gilera%20180%20runner%20ss.jpg


Dit is de 180 runner uitlaat.
 
Ik heb ook al zo'n 3 maand geleden van een dealer gehoord toen hij em net had dat 't een pyp net zo hoogwaardig was als een C20 ed.
En hij ziet er ook cker wel vet uit, dat gelul over een technigas next is gewoon lame, strax komt iemand aanzetten met 20 pk icm. met de pyp en dan ineens is het weer een supervette pyp.
Mja, ik ben zeer benieuwd naar een test icm. met deze uitlaat en bijv. een C20, C21 om te kijken of ie ook werkelijk aan de top kan tippen.
 
Het is idd nix (tenminste als het degene is die ik gezien heb).
Alleen de header al, zegmaar net als een standaard uitlaatje: een stuk met kleine diameter en dan ineens een groter stuk eropgelast :/
 
Back
Top