C20 vs. Malossi 2003 70cc racing uitlaat Pia

Status
Not open for further replies.

NRG MBV

Well-Known Member
Hmm.. Heb de search gebruikt en overal gezocht maar weet iemand misschien de verschillen tussen deze pijpen.
Het is dus voor pia blok, evo cil max tuned, carters max tuned.

Ervaringen...
Meningen...
Ideeen erover...

Bedankt, mzzl bjorn
 
Advertisement - register to remove this

Tyrone said:

Daar kon ik zkkr wat mee, hij scoort met die malossi pijp een halve pk meer..
Zelf denk ik niet der er echt veel verschil zit in alle Malossi pijpen (behalve tussen de 50 en de 70 dan logische...)
Maar ik ga kijken of ik hem van iemand kan lenen en dan zkkr testen.
Maar wil gewoon graag meningen en ervaring etc. weten hier heb ik zkkr wat aan bedankt !
mzzl bjorn
 
vraagje omdat je niet in dat topic kan vragen , meet de koopmansbank nu anders of heeft die pro race van chezzmo gewoon zo weinig vermogen?
 
Tim_xsh said:
vraagje omdat je niet in dat topic kan vragen , meet de koopmansbank nu anders of heeft die pro race van chezzmo gewoon zo weinig vermogen?
hmm het eenigste wat ik weet is dat de koopmans altijd meer pk's etc. aangeeft dan de egte tovami pk's e.d.
Hij zit daar volgens mij rond de 15/16 egte tovami pk's
Tog wel een redelijke score kan idd hoger ben ik met je eens miss is hij wel niet maximaal getund ik denk ook niet dat een standaard pr 15/16 pk heeft (zeg maar als ik het verkeerd heb)
Misschien carters niet aangepast.
Misschien reageerd hij zelf nog op dit topic...
Verder ff ontopic a.u.b. wil graag meer reacties.
Bedankt mzzl bjorn
 
Tim_xsh said:
vraagje omdat je niet in dat topic kan vragen , meet de koopmansbank nu anders of heeft die pro race van chezzmo gewoon zo weinig vermogen?

Chezzmo scoorde op de rollen rond de 22 op de Koopmansbank. Dat vermenigvuldig je met 0,8 en klaar is kees :)
22x0,8=17,6 lijkt me een leuke score voor een PR!
Geblokkeerd word er ivm slip meestal minder vermogen gemeten. Hoe meer slip, hoe minder vermogen. Maar nog steeds een goede indicatie van het verschil tussen de uitlaten.
 
To mol; aangezien jij ook met Pia rijd alleen beetje andere setup hebt wil ik toch graag je mening ervaring, eventueel met mijn setup weten.
Welke uitlaat denk jij dat beter scoort?
mzzl bjorn
 
Ik denk de team uitlaat, maar het ligt er ook gewoon aan wat er met je cilinder e.d. is gedaan. Ik vind dat er niet echt iets zinnig over te zeggen is.
Als jij bij MBV zit, vraag ze nogeens naar die speciale cilinderwand waar ze me een half jaar geleden al over zouden bellen. Verder zou er daar een MetraKit miniGP racertje zijn met 70cc ProRace en 35pk (grafiek zou op het forum komen na meeting ter Aar :X), de tuner daarvan/tuner van MBV of de tuner van jou cilinder kan je vast meer vertellen. Jullie hebben daar ook nogeens een testbank waarop je verschillende uitlaten met elkaar kan vergelijken, dat is de enige oplossing voor jou. Uitlaten kopen/lenen en testen.
 
Dat van die 35 pk is geblaat en zijn wij aardig mee genaait, maar ik dacht dat inmiddels al bekend was dat dit allemaal gelul was maar goed ik zat in die tijd niet op het forum en dit is dus niet waar, van die cilinder wand weet ik ook nix :S dus zal wel iemand anders zijn geweest die dat gezegd heb.
Uhmm, ja hebben idd testbank maar heb nog niemand kunnen vinden die een malossi uitlaatje te leen heeft dus ja.. het is natuurlijk wel zo dat het op iedere scoot anders is maja ik denk misschien heeft iemand er ideeen of meningen over.
mzzl bjorn
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top