IE8 vs Google Chrome vs Firefox

klopt heb ik ook gedaaan.. in de .zip staat niets boeiends..

hij doet het nu iig :)
is wel wat sneller idd..

heb wel even een NL taal pack gedownload..
 
ff als je bijvoorbeeld hier wil typen..

rechtermuisknop --> languages en dan ff zoeken naar Dutch..

dat is dan de spellingscontrole tijdens het typen.. niet van heel de browser :)
 
gemixt met cola en opgezopen :+

Toevallig vorige week ook IE8 door mn strot geduwd gekregen, (dacht dat ik zo'n auto-update blocker daarvoor had, mrgoed, niet meer dus...) maar wat mij betreft kan ie er zsm weer af... op naar FireFox maar weer ;)
 
Kwa browser houd ik het toch op Opera, IE loopt vaak vast, Firefox liep bij mij vaak vast, safari was heel langzaam, en google chrome ook. Opera is in het begin wel effe wennen, maar als je hem eenmaal door hebt werkt die bij mij nog altijd het beste :W
 
Nee hoor, ik ben absoluut geen Microsoft fanboy (meer Google zelfs) maar Chrome werkt dus gewoon niet altijd, Firefox vind ik langzamer dan IE, en nu IE8 uit is - en je niet alle standaard instellingen etc gebruikt is het goed te doen!
 
Nee hoor, ik ben absoluut geen Microsoft fanboy (meer Google zelfs) maar Chrome werkt dus gewoon niet altijd, Firefox vind ik langzamer dan IE, en nu IE8 uit is - en je niet alle standaard instellingen etc gebruikt is het goed te doen!

Je hebt niets te vinden bij snelheden... Of het is wel sneller , of niet. Klaar. Simpel toch ?

Bij een scootersprint zeg je toch ook niet over de 2de geëindigde, " Ik vond de 2de sneller ! ".

Kom op joh. 8P
 
Dat is dus geen vergelijking, je hebt meerdere punten waar een browser langzaam of snel kan zijn.

- Openen van een geheel nieuw proces
- Nieuw tabblad
- Pagina laden
- Geschiedenis browsen (bijvoorbeeld..)

Gaat bij mij dus om de overall performance.
Kom op joh. 8P
 
8P

Dan nog heb je niets te vinden over de snelheid... Daar ging het mij om. :* Of het is wél sneller , of het is níet sneller. Ik zeg niet welke sneller / langzamer is. :)
 
Back
Top