Home entertainment pc's

250 gb,

190 down, 60 to go.....

Systeem draait probleemloos. Zij wil alleen af en toe nog wel eens te veel op knopjes drukken wanneer het met een vertraging pas gebeurt....dus zappen en dan 10x ipv 2 zenders.... Zij heeft geen geduld.

En er zijn mensen die niet met het MCE 'ramplank' kunnen werken...:X
 
3.5mm jack 2x mannetje kabel en een splitser is alles wat je nodig hebt. splitser in je input van je 2.1

Idd, zo heb ik mijn MP3 speler ook gecombineerd gezet op mn PC speakers (2.1 set met mn stereo er ook nog aan gekoppeld).

Ik heb nu btw mn PC (P4, 2,4, 1 GB, 730 GB) via DVI aangesloten aan de TV beneden. Zo internet ik du moment ook. De TV beneden is zo'n Philips Cineos, exacte type kan ik niet vinden. Met ambilight en al die ongein.

Televisie_-_LCD_-TV.jpg


Hij is HD Ready, dus vooralsnog heb ik niets aan een 1080i (of p) source. Ik heb een hele rits aan HD 720p films gedownload. Mn PC trekt dat ook makkelijke, terwijl een 1080i film wel voor moeilijkheden zorgt. Maar het beeld is prachtig hoor, geluid hier ook via de set beneden lopen, dus ik vermaak me wel. :+ Verschil met een DVD is goed te zien trouwens.
 
Iemand toevallig ook uit de streek rond Gouda?
met Rekam gezeik...andere frequenties kanalen?
Nee? hoe kan ik handmatig die rommel invoeren oid?

Want ze hebben een grote hussel de hussel gedaan...en ik heb nog maar 5 zenders.
:|
 
Ik weet niet waar ik het gelezen heb misschien ook wel hier,
dat je een xbox 1 kan gebruiken als film afspeel slet.

Is dat dan hdd er in met avi en hij kan die afspelen .. maar speelt deze ook divx is en avi met een los srt bestand ?
 
Mijn 20 inch met in de zwarte kast de silverstone mce.



Met eronder erop en achter de bank de boxen van de 5.1 set.
Bij de bank de remote control & keyboard.
 
Ik ben trouwens ook bezig met een zuinige (HT)PC.

setup word :

Intel core Solo 1,5GHz
Asus S479 moederbord
2x 1GB Kingston
Aerocool Racer behuizing.
500GB HDD
Cardreader 17 in 1
LCD / VFD schermpje
Lite-on DVD Writer DL 20x
Onboard Video Intel GMA 950
Onboard Sound
Windows Vista Oem 64-bits

Systeem word nog gedown clocked.
Moet zo zuinig mogelijk gaan worden.
 
Nee hij is niet te klein. Hij is wel te klein om vanaf de bank (3/4 meter) te internetten. Maar niet voor tv/dvd.

En iedereen moet tegenwoordig mega schermen hebben....ik niet dus.
 
wie niet?
Ik mis volgens mij niets. En ik hoor niemand klagen hier.
Maar volgens mij wil iedereen met die flatscreens ook gewoon de grootste.........

En dit scherm is gewoon clean en strak, en een veel grotere zal in onze inrichting ook niet staan denks.
 
Last edited:
Ja kan prima tv kijken met zo'n scherm, zeker met die afstand. Denk dat de lege muur het scherm ook wat kleiner doet ogen. Formaat heeft iedereen een goede reden voor. Of het nu patsen of functionaliteit is.

Zelf een 26", niet gekocht omdat ik een grote wil (Dan kun je net zogoed 32" oid nemen, 26 is zo groot niet) maar omdat dit perfect paste op het meubel en omdat je vanuit de hele kamer de tv prima kunt zien (ong. 5 á 6m afstand) en je dus kunt zitten waar je wilt als je een film, tv kijkt of games speelt.

Technische reden was toen dat er eigenlijk enkel 26" of groter was waarbij er wel HDMI op zat.
 
Mja vroeg me gewoon ff af of het nog wel fijn tv kijken was vanaf een bepaalde afstand, maar dat valt reuze mee dus :). Was zeker niet als kritiek op het feit dat je een klein scherm hebt hoor :*
 
Back
Top