Het "Show je Piercing/Oorbel/Tattoo" Topic

Status
Not open for further replies.
Tattoo2.jpg


Zo fokking lelijk
 
De enige tatoeage die ik snap, is als je een subtiel eerbetoon aan een overleden vriend/familie laat plaatsen.

De rest is gewoon zonde van je lichaam.

BS vind ik. Maar iedereen moet het lekker zelf weten. En hoezo is een eerbetoon nou niet zonde van je lichaam. Je kan het toch ook gewoon in je hoofd houden. Ik vind het nog steeds een versiering van je lichaam.

Angelina Jolie echt zo geil, en dan met die tattoos. Te mooi gewoon. Ze heeft een sexy maar ook stoute indruk. Ik vind dat wel wat hebben :W
 
Sjoerd, dat is JOUW mening, ik vind dat het zeker wel een verfraaing van je lichaam kan zijn. Dat is bij die foto die jij post zeker NIET het geval indd :p
 
Zag gisteren een vrouwtje die flink onder de tattoe's zit, en ik vond haar gewoon echt lekker :D
Het heeft wel iets, net als die tunnels :p alleen zou ik het zelf niet aan durven.
Ging met gaatjes schieten voor oorbellen al nokkie :X
 
Zeker weten :) Ze hebben net dat beetje stoute meer wat de ander niet heeft. Ze moeten er alleen niet mee doorschieten. Ik doel dus niet op de meisejes met zown ding boven hun reet, maar meisjes met met armen vol of buik/zijkant enz. Als het dan ook nog een lekker normaal wijf is is het voor mij super.
 
Idd..

Bij ons bij de Croissanterie werkt ook zo`n chick met een Tribal + nog iets gemixt op der onderrug. Ik vind het super iig :) Zolang het geen rare tattoo`s zijn en gewoon op een mooie plek vind ik t goed.

Net als die chick die int lekkerewijfentopic geplaatst werd met die tattoo op der zij :~
 
8P

Ja het heeft gewoon wat, al heb ik wel wat tegen tribals. Dat meisje hierboven betwijvel ik of dat echt is. Maar bloemetjes of iets hips is gewoon super. Ik ga weer ff zoeken naar geile mooie tattoo vrouwen :p

edit//

Dit dusss.....


6l1rkly.jpg


86pmozr.jpg


6u6s703.jpg


80py81z.jpg


72sruhc.jpg


6y5ts0n.jpg


73lka5c.jpg


En gesneden vormpjes Super mooi genezen volgens mij. Je hebt ook dat het fout geneest
dat is echt lelijk met van die dikke littekens.

8ezq811.jpg


slecht genezen/ ander littekenweefsel

80noggj.jpg
 
Last edited:
Status
Not open for further replies.
Back
Top