Het grote voetbaltopic #7

Status
Not open for further replies.
Hij is jarig, de held

gyan_2.jpg

'de held?? zag toch liever:

vangobbel-stuttgart.jpg


wat een verdediger:D
 
Heerenveen heeft vleugels gekregen sinds Alves terug is.

Gunstig voor Ajax & Feyenoord dit weekend :p

Heerenveen was in de Beker tegen Ajax ook niet zo goed, en gisteren waren ze ook niet beter. Wel gunstig voor Ajax & Feyenoord. Lullig voor Wouters.
 
Vertel me even waar de uitslag van Ajax - Roda dan staat...VI.nl loopt dan zeker achter ofzo???
 
Volgende week de klassieker..
Ik denk een 1-1.. toch ben ik deels wel bang dat Ajax wint. hoop het natuurlijk niet
Bahia en greene spelen nu wel aardig in het centrum..
Hoop dat Lee en Slory op de vleugels staan, dan is er tenminste dreiging..
 
Was een erg leuke wedstrijd, was in het stadion...Roda was zeker niet slecht en behoorlijk gevaarlijk, alleen Ajax had het gewoon eerder moeten afmaken....niet goed voor je als het zolang spannend blijft :X .

Ben zeer benieuwd naar volgende week, maar aangezien de kuip de afgelopen 2 seizoenen een speeltuin voor ons was heb ik weer goede hoop ;).
 
Anders is het wel een andere speler he.....dat hebben topclubs toch?
Als Colin volgende week in de CL de 3-2 tegen AC maakt dan....



ohnee. :p
 
De ene week wordt Luque uitgefloten, de andere week issie god.

Dat kan echt alleen in de Arena:p

Dat komt ook door de media, Die jongen is net als Ari van Az helemaal kapot gemaakt bij voetbal insite. Net als de reserves bij ajax. Delorge en rommendahl vind ik echt nog niet zo slecht van rommendahl komt altijd dreiging van af en redelijk wat rust iedergeval 10 keer beter dan De Mul voorheen.

Daarnaast mag van mij Koster nog wel even aanblijven ik denk dat hij een redelijk goede invloed heeft op jonge jongens, dat ten Cate niet had. Je ziet jongens als vertongen en maduro toch redelijk opleven na trainerswissel. En daarnaast denk ik dat er nog een hoop jonge jongens wat kansen gaan krijgen. Moet ook wel want ik denk dat de volgende spelers aan het einde van het seizoen vertrekken of stoppen.

Heitinga
stekelenburg maybe
emanuelson
maduro
hunterlaar
Davids
colin

Beter gaan ze ook een jonge spits kopen, die na de winterstop al wat gaat invallen. Want als hunterlaar weg valt krijgen we toch weer sneijder perikelen. Misschien is Rydell Poepon terughalen een optie.
 
Uitgefloten nog wel ... :rolleyes:

Ander voorbeeldje was Boukhari. Hij werd volgens mij geblesseerd van het veld gedragen toen, en toen stonden ze ook allemaal te fluiten.

Volgende week fey - ajax. Hoop dat Feyenoord staande blijft, maar ben bang dat ze het niet gaan trekken. Wie weet.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top