Het grote voetbaltopic #7

Status
Not open for further replies.
Vond het wel een goede wedstrijd van Ajax, jammer dat er nog een aantal kansen verspeeld werden op het einde.
 
straks de loting, zal wel weer zon corrupte rotzooi worden. wij hebben de laatste 20 bekerwedstrijden 2 thuiswedstrijden gehad ofzo. zal me weer niks verbazen als we feyenoord uit loten ofzo. dan ga ik godverdomme wel weer gewoon mee:p

en ajax loot natuurlijk weer een amateur club ofzo... zal me ook weer niks verbazen. die hele bekercompetitie is vanaf de eerste ronde al gepland volgens mij.
 
Ik vind dit wel een mooie loting. we hebben ajax al een keer eerder uit de beker geknikkerd. vorig jaar PSV eruit gegooid.

beloofd weer een superavondje te worden. ben er dus 100% zeker bij. Bekerwedstrijden zijn altijd tof. Het stadion kolkt op zulke avondjes.

vraag me af of jullie bij ajax ons uitvak vol kunnen krijgen.
 
Uitvak bij ons wordt meestal alleen maar gevuld door feyenoord en ajax af en toe ook wel eens volgens mij.

Stillem2 (derbywedstrijd) krijgt ons uitvak niet eens voor de helft gevuld, en dat noemen ze dan een derby:p

vind de loting wel redelijk. beter dan vorig jaar iig.
 
Jaa goed reken maar niet op een uitverkocht uitvak ;)
Tis zoiezo doordeweeks en om dan nog met een combi te gaan haken een hoop mensen af.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top