Het grote voetbaltopic #7

Status
Not open for further replies.

Lawrens

******
Nieuw deel:)

Vorig deel: http://forum.scooterforum.net/forum/f33/het-grote-voetbaltopic-6-a-141669/

Laatste reacties:

Vandaag om 18:30 oid, sportjournaal. Het is het interview dat hij thuis is net na de finale van jong Oranje.

Schuster heeft gemeld dat hij geen linksback hoef te zijn.
Real schijnt een bod van 24mil op sneijder te hebben gedaan

Ik zeg weer zoiets als een strik.

Mja, het is voor Fey. niet zo dat ze een bepaaldende speler verliezen.
Ze gaan hem niet missen oid :p

Voor Ajax lijkt het met of zonder Sneijder toch een ander verhaal.
Zeker wanneer hij nu alsnog weg gaat.

pleur nou eens een eind op met bieden op sneijder, stelletje neukhonden.
zonder sneijder is ajax een stuk slechter :(

heeft ajax nog wel 11 spelers aant begin van competitie? :p
 
Advertisement - register to remove this

"EINDHOVEN - Ronald Koeman wordt trainer van Valencia, zo melden diverse Spaanse media. Het zou gaan om de rest van de huidige competitie en twee volledige seizoenen.

De trainer van PSV en de Eindhovense club geven geen commentaar, maar PSV heeft voor woensdagavond wel een persconferentie belegd. Over de inhoud daarvan wil de club niets zeggen.

Koemans zaakwaarnemer Ger Lagendijk wilde er woensdag evenmin inhoudelijk op ingaan. "Voor het eerst in 28 jaar heb ik van Ronald een spreekverbod gekregen", aldus Lagendijk. "Ik kan en mag niets zeggen en dat doe ik dan ook niet. Donderdag kan ik misschien meer melden."


*mja, ik vindt het een soort van niet erg......(mocht het zo zijn)..alleen had het liever gewoon op het einde zien beuren.
want net voor een aantal belangrijke wedstrijden..........beet irritant...

kwam al een lijstje tegen:

Stevens
Mourinho :X
E. Koeman
Jol
Advocaat
Adriaanse
Rutten
 
Aissatti naar Ajax dan denk ik ?

Vind het van Koeman een beetje onverwacht komen nu, maar toen ik las dat hij misschien wel trainer kon worden nu dat Flores weg gaat ging er wel een lampje branden :)
 
Aissatti naar Ajax dan denk ik ?

Omdat Koeman weg gaat?
Waarom? nieuwe trainer, nieuwe kansen....

Vind het van Koeman een beetje onverwacht komen nu, maar toen ik las dat hij misschien wel trainer kon worden nu dat Flores weg gaat ging er wel een lampje branden :)

Scheen ook een clausule in zijn contract te hebben ivm Spaanse clubs...
 
Stond vandaag al in de krant, dat hij geen nieuw contract wilde tekenen oid..

En hij had gezegd; Als het bij PSV niet kan, dan maar ergens anders.
 
Hoop dat PSV snel Jol haalt, vind ik goede trainer.
Ben ook benieuwd hoe de spelers ermee omgaan bijv in de champions league.

Vanavond De Treffers uit groesbeek - NEC
Bijna een thuis wedstrijd voor ons:p
 
Ja, zolang hij zo weinig speeltijd krijgt. De trainer bepaald dat...dus nu Koeman weg is, zal het wel eerst willen aankijken....en zijn contract loopt tot 2009. En Ajax wilde in Januari weer een poging wagen geloof ik.
 
Hoop dat ajax beetje boeiend voetbal speeld vanavond anders schakel ik al snel over op bayern munchen -mochengladbach :rolleyes:
 
2-0

Ik vind het opzich wel een leuke wedstrijd om te zien eigenlijk. Lekker aanvallend voetbal van beide kanten.
 
• Koeman naar Valencia. Van der Vaart weet nu in ieder geval waar hij volgend seizoen níét speelt.

:D

Hij heeft een boel op te knappen daar ze worden vanavond weggespeeld door real madrid in eigen huis :p

Vindt zo jammer dat ajax niet de mentaliteit meer heeft om na de 1e goal gewoon door te jagen tot 2-0 of 3-0 om vanuit daar de wedstrijd rustig uit te spelen.

edit: chelsea ook weer door de oog van de naald :rolleyes:
 
Sparta-NAC Breda was ook TE spannend. echt zuur dat sparta gewoon terugkomt nadat je 0-2 voorstaat. wel een schitterende goal van lurling.

al met al supervette avond gehad. sfeertje bij de 2.000 uitsupporters zat er zeker goed in. schijnbaar hoorde je dat luid en duidelijk via de radio en ook bij de samenvatting :p
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top