Het Grote "Uit The Scene Scooters"

Status
Not open for further replies.
die scooters zijn gewoon zo vet omdat ze std. zijn :)
al die poly/kamikaze/rare creaties van nu vind ik geen fuck aan...

gewoon std rox/beta/sr + leuke setup vind ik persoonlijk het meest mooie!!
en dan lekker ouderwets volrossen met foute stickers :winner:

heeft er niemand meer een foto van patrick ze runner? ( mhr rep + 26mm enz enz )
was vroegahhh nog me grote concurrent op de middelbare school :p
 
Het is een leuke rox, nu ligt die te verrotten in hun loods.

die timberlands hoef je nu ook niet meer te proberen

edit: ik had je nog terug gepb't op s-f


welke rox ligt te verotten in de loods :S niet de geel zwarte dat is van een boy uit lelystad deze rox is nu gewoon een straat scootje...
 
jouw creatie dan?
verloren aan de cops? 8P

Over welke scooter heb je het dan? Die gele x8rx met pia blok? Ja die was nog niet af nee... Vond em toen ook nog niet kinkie ofzo, maar mijn reactie was niet aanvallend bedoeld... Was gewoon iets wat me opviel...

Maar kwam mn scoot toen idd verloren aan de polizei, maar toen zat een vriend van me erop!
 
Ook wel beetje uit the scene denks
Staat nu in de showroom op m'n werk, ben zelf benieuwd als ik wel wegdoe:p
Voor een goed bod wel denks:p

Scooter gebouwd onder het motto 'perfectie:p'

DSC_2376-1.jpg


DSC_2373.jpg


GroteFoto-RO87GU6A.jpg
 
Perfectie?, 2 verschillende handvaten of eentje half gedraaid :+

Zo heb ik mijn scooter ook.., hij is er nog omdat ruud ook nog bezig is @ scooters.., en hij mij niet in de weg staat/geld ervan niet nodig heb en er een enkele keer nog wel eens wat fun van heb :p
Anders had ik hem al lang weggeschopt, en het gaat mij ook echt geen pijn doen als hij weg is...

ONZPB.jpg
 
haha, de rest staat gewoon stil :D

Sieb je zip is niet uit de scene :+ Dus oprotte met die foto's :p. We blijven nog een jaartje klooien, als je t nou leuk vind of niet :+
 
zou volgend jaar cker niet meer meerijden met SBO hij staat nog wel gewoon bij der op de kamer weet nog niet zeker of ze hem wel weg wil doen (ze heeft em al 8 jaar)





Heeft ze tijd nu wel gehad..

Leuke tijden nog meegereden ook(7.23)
 
Ook wel beetje uit the scene denks
Staat nu in de showroom op m'n werk, ben zelf benieuwd als ik wel wegdoe:p
Voor een goed bod wel denks:p

Scooter gebouwd onder het motto 'perfectie:p'

DSC_2376-1.jpg


DSC_2373.jpg


GroteFoto-RO87GU6A.jpg


Hij is de quote zeker waard, Missie geslaagd imo. vind het echt een prachtig ding. als ik het geld had gehad had ik hem graag zonder blok van je overgenomen9||6
 
jawel... lijkt erop alsof de meeste mooie scooters wegzijn....en echt alleen maar van die kamikaze dingen wat niet mooi zijn(ofja van dichtbij niet mooi) en alleen maar hard lopen....zelf heb ik na een 2tal jaar custom scooter ook de schijt ervan steeds op alle kleine dingen te letten..maja thats just my 2 cents...
 
Vroeger was met blij met 16pk, en had men vaak ook nog een mooie scooter, zie boven. Maar nu is heel de scene heel erg competetief, dus allemaal kaploos/frame, en zo hard mogelijk gaan..
Vind het wel jammer, vond die mooie scooters, Lucas, Arthur etc erg mooi!
 
Ach ik denk dat het ook komt dat mensen ouder worden en geen zin meer hebben in dat gezeik met die kappen troep. (zoals ik) heb je je kappen een keer netjes valt hij om op de aanhanger....

En omdat er een hoop mensen dan overgaan op frames word dat het voorbeeld van de startende scooter sprinter...
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top