Het Grote "Uit The Scene Scooters"

Status
Not open for further replies.
132675051_6_2fA0.jpeg


WRT Firefox @ Damwoude! :#

Hahaha mafketel yourie :+, hij zegt ik kom wel kijken.., ik zeg best :p

Maar om nou richting de 300km te rijden op een dag (nog vrij veel geregend ook :D), om ff te kijken, geen route uitgestippeld gewoon in ze eentje heen gebrand :W

Wel vrij veel lef + een betrouwbare machine met rooie top etc er op :)
 
Ja, dat ding knalde toen vrij hard! Afsluitdijk volgas en gaan! :p

Yourie is trouwens ook een aardige gast, hij zat laatst misschien te denken om weer een straatvlammer te maken, maar is nu ook bezig met zijn clio. :p
 
Ja die clio is never ending volgens mij.., was hij al mee bezig toen ik met hem in de klas zat (meer dan 2jr terug) :+

Maar toffe gast idd :)
 
mijn area is ook uit de scene. ( is er mijn jaartje in geweest met deze kleuren)

Foto-RUTOGLAN.jpg


Foto-8LXSMCGD.jpg


tenzij kappen en frame worden overgekocht komt ie weer terug miss.

gr mark
 
Marco's SKZ Custon Aerox:
113-1152549281.jpg


Jack's D.R.T. Hyper Street:
46082_5.jpg


46082_6.jpg


Minder bekend maar toch:

Ramon van den Ing's Street legal Neo's:
13989_1.jpg
 
zou voor een verlaging kunnen gebruiken imo

Niet nodig , hij had beter die sr velgen op z'n originele voorvorkpoten aangepast , dan stak die velg niet zo naar voor ;) Desalniettemin echt een dikke scooter ! Die voorkap vond ik echt leuk gevonden.
 
Klopt de rox van marco is nu van een maat hier uit dorp, ding is niet presiec meer zoals op de foto hij heeeft nu vort chrome sr velgen.

Of dat hij ook daatwerkelijk sbo 09 gaat rijden weet hij nog niet, ligt er ook aan of ik dan ook sbo ga rijden;)
 
prachtich kapwerk had dit ding

Van een afstand was het idd een zeer nette scooter met erg speciaal kapwerk, van dichtbij echter (dit heeft Petrik mij toen der tijd ook zelf op SMP toegegeven) is het niet zo geweldig (wat scheurtjes en afwerking die beter had gekunt), dit in verband met de tijdsdruk die er was om de scooter voor het weekend in Speelmansplaten in kleur gespoten te hebben.
 
Oo, valt nog mee;). Nee, maar het was jammer dat je het zo afgeraffeld hebt. Waarom niet op je gemakje gedaan en hem netjes afgemaakt na SMP?
 
Tuurlijk niet... Het is een scooter, geen stuk staal met banden. Scooters zijn gemaakt om mee te rijden. Of dat nu hard of zacht is maakt weinig uit. :W
 
Als het boeien lekker boeken is maakt het niet uit waar je op rijd. dus waarom alle moeite voor poly werk als het toch alleen maar "boeken" is....
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top