Het grote plaats hier je scooter topic #10

Status
Not open for further replies.

Anne

mannelijke versie
Show hier je motorische tweewieler!

Vorig deel: http://forum.scooterforum.net/forum...hier-je-scooter-topic-9-a-185017/index34.html


- Niet meer dan 3 foto's
- Niet te veel offtopic


Ik trap af met deze

o0bjaa.png
 
Advertisement - register to remove this

Dikke NOS fles! Gebruik je die ook veel? En je achter veer is wrl heel schuin? Een x te hard over een hobbel..... (?)
 
na wat er vorige week met men nelli gebeurt is heb ik hem maar snel even (beun) met ductape in elkaar gezet tot ik er een keer goed naar kan kijken. verzekeringsexpert heeft hem gisteren denk ik afgeschreven. verwacht eind deze/begin volgende week een andere pleeracer. :+ wat het zal zijn hou ik nog even voor mezelf (weet het zelf nog niet zogoed)
[ir]http://i702.photobucket.com/albums/ww22/janvn_photo/DSC00899.jpg[/ir]
 
Blijft een vet ding Anne,
Heb je niet meer foto's ervan? voorkant.?
vind een Ice trouwens als Frameracer het mooiste uitzien.
 
tcrsr2.jpg


DSC03169.jpg


stuurinrichting.jpg


*D:~

nog in aanbouw natuurlijk

en anne als deeze klaar is doen we dan een keer een fotoshoot?? woon niet zo ver bij je vandaan dus :W
kunnen we gelijk een sprintje treken :D
 
Last edited:
Nee dat is een maat van me. Had die Aprilia RS Prorace

Maar ik heb deze scooter nog steeds.. Staat al een jaar in de schuur te kijk haha :D
 
Ziet er goed uit die rox, alleen jammer dat iedereen denkt dat sportstuur vet c00l is.
Vind trouwens je uitlaat wel mooier dan een goedkope knetterende krul :)
 
ik heb de uitlaat helemaal opgeschuurd en toen was hij mooi zilver/schijnend, maar door de hitte is 'ie nu een beetje verkleurd
 
Wallie-SR fix is een fatsoenlijk beugeltje voor je teller :+ Dit ziet er natuurlijk niet uit, zo'n tyrip door het midden.
 
@melv 16:mist alleen het klitteband erachter...(is er vandeweek op aanwezig)alleen je kan een scooter niet in 1 dag opbouwen als je nog niet alles hebt he.;)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top