Het Grote plaats hier je scooter topic #5

Status
Not open for further replies.
Ik heb zo'n renthal motherfucker... Zal even kijken, staat volgensmij nog wel een foto'tje online. :p

*Edit, snel gevonden. :+

attachment.php



Heb dat ding nooit kunnen verkopen... Vraag me écht af waarom. :rolleyes:
 
Omdat je niet op het schakelforum zit :p

Dat stuur lijkt me meer voor een Derbi Senda etc.
Iig in die categorie :p
 
Originally Posted by ferencz
CrazyArjo:

Ik zag dat je je aerox te koop had staan... 3000,- ? :O
Lijkt je dat niet iets te hoog gegrepen?


Is zeker hoog gegrepen maar ja zijn altijd van die mongolen die bieden 750 euro etc. Dar heb ik geen zin in. En als je denkt at dat echt mijn prijs is zit je er echt naast. Dit is mijn prijs dus niet. Maar ja het is speurders maar en er zijn genoeg gozers die zich af zitten te rukken op scooters. Dus boeiend dan zo er maar op. Zet hem later er wel lager op. \

Was ook zo met mijn andere scooter. Zet je die voor een nette prijs er op die hij zeker waard is bieden ze je 600 euro etc.

En de rest bedankt nog voor de complimenten van mijn scooter. Ben er ook wel trots op, vind het een mooi ding. Laatste kap bewerkt weer en hij is nu klaar. Misschien dat ik de z kapjes nog een keer over laat spuiten naar wit maar dat zie ik nog wel. Eerst maar eens een soepje daar van. In maart is hij te bezichten in de streettuner.

En ik vond die toyo rox zo vet dat ik hem nog strakker wou maken dan dat hij al was. Dus wat ene frissere witte kleur en dat is wel goed gelukt :) Stickers allemaal onder blanke lak en iets minder reclame er op.
 
Last edited:
Veel verschil zit er niet in hoor schat... :*

[ir]http://forum.scooterforum.net/forum/attachment.php?attachmentid=24017&stc=1&d=12012900 78[/ir]
*(zie project topic voor meer foto's.)
 
EPC stuur stond gruwelijk destijds op de HD-Sr, echter valt er niet mee te rijden op de straat. Voor de sprint is het wel super. Maar om lekker door de straat te boeken en te wheelien is het niets. Blijft zowiezo een mooie scooter BojT
 
staat mooi, dit is een soort gelijk stuur als EPC stuur, alleen dan zilver. wat mooier bij je scooter staat IMO:W haal alleen dat cheap ass verstevigings stang dingetje eraf:p
 
EPC stuur stond gruwelijk destijds op de HD-Sr, echter valt er niet mee te rijden op de straat. Voor de sprint is het wel super. Maar om lekker door de straat te boeken en te wheelien is het niets. Blijft zowiezo een mooie scooter BojT


Nou, ik had zo'n stuur ook op mijn Phantom.
Dat ging toch behoorlijk makkelijk over de straat. :p
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top