Het Grote plaats hier je scooter topic #5

Status
Not open for further replies.
ben je al over de kleur uit Wesly?

Gewoon alles zwart, ook de binnenkuipen zou wel vet zijn denk ik :)!

Heb je het tegen mij? :p

Kleurstelling weet ik nog echt niet, wil iets unieks maar geen lak van 1000euro.
Want dan moet je veel teveel op je scooter gaan letter :+ En het is best prijzig :p

Zwart met chroom zoals titus blijft gewoon vers :~
 
Zwart met chrome is idd :~
Aan de andere kant is chrome ook wel kut, heletijd poetsen haha!

Hier paar foto's van m'n rox hoe die er een goeie 2 weekjes geleden bij stond.
Tevens zijn er een aantal onderdelen van te koop.

rox11vj7.jpg


rox10au2.jpg


rox13rd1.jpg


rox15an7.jpg
 
hij blijft fet!
iemand anders nog een mening over mijn scoot? (die zwart/witte hierboven)

ja, probeer is een mooie achterveer te vinden, en ik hoop voor je dat die blauw carterdeksel boutjes niet afbreken

ferencz zou je die stickers niet weghalen?
 
Kut had, copyright moeten vragen op de kenteken beugel;)
Mooi scooter Ferencz


Je moest eens weten wat de vader van men maat had gemaakt. Had echt chille dignen gemaakt, MET verlichting en al. Was super, en kwam ook zo bij het achterwiel uit. Maar dan vanaf carterdeksel.

Hoe heb je dit gemaakt als ik weten mag? Want ik heb al weer 60 euro boete omdat hij boven mij uitlaat hing.... Eerst nog aan een andere agent gevraagt of dit mocht, en daar mocht het van, en van die andere weer niet....
 
Anne, kzou ze idd weghalen..
Maar heb dit niet gedaan. Setje staat echter "misschien" te koop.
En idd die beugel is wel handig.. paste bijna gelijk zo :p
 
Last edited:
Zwart met chrome is idd :~
Aan de andere kant is chrome ook wel kut, heletijd poetsen haha!

Hier paar foto's van m'n rox hoe die er een goeie 2 weekjes geleden bij stond.
Tevens zijn er een aantal onderdelen van te koop.

Nogsteeds je onderkuip niet binnen? :X
 
[IR]http://i183.photobucket.com/albums/x174/thijseurlings/DSCN6958klein.jpg[/IR]

[IR]http://i183.photobucket.com/albums/x174/thijseurlings/DSCN6959klein.jpg[/IR]

[IR]http://i183.photobucket.com/albums/x174/thijseurlings/DSCN6963klein.jpg[/IR]
 
ja, probeer is een mooie achterveer te vinden, en ik hoop voor je dat die blauw carterdeksel boutjes niet afbreken

ferencz zou je die stickers niet weghalen?

ik weet niet hoe ik mijn veer eraf moet halen want ik krijg hem niet los en het zijn boutjes met hardheid 10.6;)
 
Je moest eens weten wat de vader van men maat had gemaakt. Had echt chille dignen gemaakt, MET verlichting en al. Was super, en kwam ook zo bij het achterwiel uit. Maar dan vanaf carterdeksel.

Hoe heb je dit gemaakt als ik weten mag? Want ik heb al weer 60 euro boete omdat hij boven mij uitlaat hing.... Eerst nog aan een andere agent gevraagt of dit mocht, en daar mocht het van, en van die andere weer niet....

Mijn vader z'n hobby zijn Zündapps, en de beugels die bij het spatbord komen, passen mooi precies bij je uitlaat en boven je wiel.
En ik had het bij oom agent nagevraagd toen ik op de roller moest, en het was helemaal toppie.
 
Mijn vader z'n hobby zijn Zündapps, en de beugels die bij het spatbord komen, passen mooi precies bij je uitlaat en boven je wiel.
En ik had het bij oom agent nagevraagd toen ik op de roller moest, en het was helemaal toppie.

Klinkt erg professioneel, en netjes.
Mijn beugel was gwn een afgebroken stoelpoot :p! (Volgens mij van zo'n campingstoeltje, whehe)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top