Het grote ICE-Topic #7!

Status
Not open for further replies.
arton1270.png


:7
 
Wat hebbie ermee gedaan dan? 8P

Boem hard 50cent laten pompen uit mn speakers :p

Neu gekkigheid, ik heb er opzich niets bijzonders mee gedaan.
Het zat zowiezo niet heel goed vast, want het deel wat nog wel vast zat kon ik zonder moeite ook lostrekken, leek alsof het met prittstift was vastgezet ofzo 8P. Mjah, nu gewoon ff goed vast geplakt en het zit nog als een huis:)


En dat zegt wat over mij en mn woofer trauma met die accutol :p

Haha, gatinspeakerprikkert dat je der rondloopt!
 
jongens,

welke zal ik pakken?

mtx xt 653
5452.jpg


65w rms / 260w max, 60 euro

jbl gto 6527
4960.jpg


60w rms / 180w max, 40 euro

zal er veel verschil inzitten? of heeft iemand nog meer suggesties rond die prijs? Op de mtx'en knap ik een beetje af omdat ze zilver zijn:p

edit// bijde trouwens 16,5 cm
 
Er komen toch originele speakerkapjes overheen? Dan zie je dat niet meer joh.
En Joost kan vast wel een mooie deal maken als je nog wat besteld ;) hah
 
Er komen toch originele speakerkapjes overheen? Dan zie je dat niet meer joh.


dat weet ik nog niet,, want deze zijn 6 cm groter als de originele,, en daar zitten vierkante kapjes op. Of ik moet die kapjes laten zitten, en de speakers aan de onderkant van de hoedeplank maken. Ik moet soieso een klein stukje uit het ijzer wat onder de hoedeplank zit halen, doe ik liever niet, maar het gaat niet anders
 
Zijn er geen adapterkappen of zo? Die zijn er voor bijv. E36 wel, zit std. 13 cm achter, en dan kun je er 6x9's kwijt achter. Mja, voor achter zou ik niet te veel investeren, beter voorin goede speakers.
 
Ik heb even gekeken en voorin zou er 16,5cm in moeten en de inbouwdiepte is 6 cm maximaal. Dan zou ik eerder investeren in een goede compo voor.
 
bedoel je dan in het dashboard of in de deur,, want in het dashboard zitten ook maar kleintjes volgens mij

het enige wat ik voor een 190 heb gezien is zo'n oerlelijk soundboard:D

2duee8k.jpg
 
Is er ook geen mogelijkheid om facelift deurpanelen te gebruiken oid? Is er wel voorbereiding voor speakers in de voordeuren?
 
Dan moet ik volgens mij facelift deurpanelen hebben idd,, en dan zo'n aparte deurbakken met speakervoorbereiding. Maar daar ga ik niet aan beginnen. Zal eens kijken wat er in het dasboard past:p

trouwens joost, je bent wel scherp geprijst:# ff die mtx'en bestellen:)
 
Dash is ook 10cm.

Als je googled op blaupunkt car configurator kun je een site vinden waar je alle diameters en inbouwdieptes kunt vinden...
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top