Het grote ICE-Topic #8!

Er zijn wel degelijk versterkers met 2 gains erop, kan je ze dus gewoon los regelen.
Aangezien de speakers verschillen in gevoeligheid en vermogen gaat jouw theorie niet meer op Douwe, lijkt mij dan.

Ok dat wist ik niet, 9 vd 10 keer zijn de ovalen achter een hoger RMS dan voor denk ik... hoe veel mensen hebben een compo voorin zitten van 125+ RMS.

Dat geluid van voren moet komen is een feit, je gaat bij een feest/ concert ook niet met je rug naar de DJ staan :p
 
Dat geluid van voren moet komen is een feit, je gaat bij een feest/ concert ook niet met je rug naar de DJ staan :p
Maar dat is in een auto moeilijker te realiseren.. speakers zitten vaak bij je benen waardoor het grootste gedeelte al geabsorbeerd word en niet richting je oren gaat. Tweeters in de hoek van de spiegel werkt nog het best daar voor.
 
Fuck it, heb em maar gewoon besteld :)

Slim, maar bedenk me net iets:D ik heb al een parrot in mn auto, kan ik die ook op die alpine aansluiten dmv die iso stekker? Parrot is over t algemeen universeel toch? Gaat om een ck3200.. Als t niet kan ruk ik em eruit en regel k wel zon bluetooth module ..
 
Maar dat is in een auto moeilijker te realiseren.. speakers zitten vaak bij je benen waardoor het grootste gedeelte al geabsorbeerd word en niet richting je oren gaat. Tweeters in de hoek van de spiegel werkt nog het best daar voor.

True, fout gelezen, zat met een compo in mn hoofd voor..
 
Heren,

ik ben op zoek naar een nieuwe HU. Ik wil deze graag bijpassend bij mijn polo 6n2 dashboard verlichting hebben (rood/blauw), moet een aux hebben, een goede equalizer en een usb aansluiting.

Nou ben ik even bij de mediamarkt gaan kijken, en viel mijn oog op de Pioneer DEH-8400BT (http://www.autohifi.nl/index.php?pa...=22582&hoofdgroep=4&subgroep=110#.T01ADPXeLCU).

Iemand op of aanmerkingen? Eventuele alternatieven?
Er word een sub en 4 speakers (std compo set voor, ovalen 3-weg speakers achter) mee aangestuurd.
 
Jammer van de pianolak en dat de knoppen niet apart in te stellen zijn qua kleur,
een 5 lijns display is dan wel weer een voordeel.

Moeilijk moeilijk!
 
Jammer van de pianolak en dat de knoppen niet apart in te stellen zijn qua kleur,
een 5 lijns display is dan wel weer een voordeel.

Moeilijk moeilijk!

Ik heb zo'n ding, knoppen zijn wel in te stellen qua kleur, individueel van het scherm. Kun je perfect op VW kleuren afstellen.
 
Is idd goeie keuze, mooie HU. Ik heb de voorloper, die wil ik nog steeds verkopen en deze halen. Pioneer is veel meer kermis dan dit.
 
Back
Top