Het grote ICE-topic #6

Status
Not open for further replies.
Even snel een vraagje , me sub maakt soms een raar geluidje, een soort klop geluidje , als ik de radio best hard aanzet. Volume 35 van de 50. Kan iemand me zeggen wat dat kan zijn?
 
Me audio zit er nu eindelijk in :D

zie mijn filmpjes van YOUTUBE:)

[ame="http://www.youtube.com/watch?v=ThcAlW7jSug&feature=channel"]YouTube - Peugeot 106 JL audio NL 2[/ame]

[ame="http://www.youtube.com/watch?v=PjYa9YDPJeU&feature=channel"]YouTube - Peugeot 106 JL audio NL 1[/ame]

Dit is dus
JL audio 13w7
JL audio 1000/1
JL audio 450/4
als composet heb ik 2 keer
Diamond Audio S600S de silk Dome tweeters Houden de 13w7 met gemak bij
Bn er zeer over te spreken.

Gelijk nog een vraag.
Heeft hier iemand toevallig een ALPINE HU en/of een ALPINE processor in de aanbieding komen of kan er makkelijk aankomen

Groete Randy
 
Last edited:
Last edited:
Hahahaha dat je mn username nog kent joh! Kijken, kijken maar nooit reageren:p dacht dan dat ik een beetje undercover bleef:D

Jaa, ik ga deze maand aan de audio..Zag dat je aan de MTX zat, bevalt het je een beetje?

Heb der zelf nog de ballen verstand van dat hele ICE gebeuren! En twijfel nu al met het kiezen van een HU :p
 
raar probleempje, mijn radio geeft geen geluid meer... al de speakers lopen via de versterkers... radiovolume was helemaal niet hoog, en bas stond ook niet aan...

kunnen de eindtrappen kappot gaan op laag vermogen?
 
Gaan de amps aan? Tulpstekkers los? Zekering/verdeelblok er uit geklapt?

Zou op laag volume niet kapot mogen gaan.
 
Gaan de amps aan? Tulpstekkers los? Zekering/verdeelblok er uit geklapt?

Zou op laag volume niet kapot mogen gaan.

gaat zo kijken, heb eerst gekeken bij zekering @ accu, maar die was nog goed... rest zit goed weggebouwd, dus ken er wat moeilijker bij...
 
Iemand die mij nog een goeie betaalbare radio kan adviseren.

Eisen:
Zwart van kleur
2x versterkeruitgang
Cd/mp3 speler
Geen hakkie takkie merk

Dank :*
 
Hahahaha dat je mn username nog kent joh! Kijken, kijken maar nooit reageren:p dacht dan dat ik een beetje undercover bleef:D

Jaa, ik ga deze maand aan de audio..Zag dat je aan de MTX zat, bevalt het je een beetje?

Heb der zelf nog de ballen verstand van dat hele ICE gebeuren! En twijfel nu al met het kiezen van een HU :p

Yupp ik heb alles van MTX behalve me HU dan+ralf+
Prima spul voor de prijs.. en bij onze eigen Joost allemaal gehaalt dus zit allemaal goed :W

Kheb zelf de JVC KD-BT1.. zit bluetoothh ingebouwd met microfoontje etc..
Vond het wel handig gelijk handfree bellen enzo. Verder ben ik eigenlijk nooit verder gaan zoeken.. altijd goede evaring gehad met JVC.
 
Zojuist een nieuwe instalatie aangeschaft 8)

Origineel BMW soundsystem

1ccb1.jpg
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top