Het auto's en motoren filmpjes topic #4

Status
Not open for further replies.
die kerel met z'n r1 is zo'n isle of mann dude :p
Verstand constant op nul
Echt zot 8P
Desalniettemin kan hij een aardig potje sturen
 
Wörthersee olee :?

[ame="http://www.youtube.com/watch?v=eMpuGeyL020"]YouTube- GTI-Treffen 2010 Schlägerei[/ame]
 
Haha al zijn maten blijven ook mooi in die auto zitten :D

lijp0s jow :W

die dikke gast deelt ook ff een lekkere rechtse uit iets later in het filmpje aan die gast die ook ff ruig komt doen..

en dat dunne gastje met een blikje in zn hand deelt ook ff een paar klappe uit terwijl die gast in de auto zit.. wat een ruige jongen is dat..
 
Ook leuk om te weten dat de beste man @ R1, 53 was toen dat gefilmd werd :p

Motor is btw vorig jaar ingeruild voor een boot :p


@Jelle... pfff zou het echt ff niet meer hebben als ik bestuurder was van die audi, moordneigingen :p ok hij liep wel lomp te doen met zijn spinnende banden maar dan nog vind ik de reactie van die gozer in het oranje nogal overdreven :S
 
Tis ook echt kansloos. Ik snap nu ook gelijk waarom je niet naar die meeting zelf moet gaan, maar gewoon een week (of 2) ervoor. Dan zijn er genoeg dikke bakken en een veel relaxtere sfeer. Wel apart, een meeting van in totaal 4 weken ofzo :D (wat eigenlijk maar officieel 2 dagen is, afgelopen weekend).

@ dat R1 verhaal, stadsedijk heb ik zelf ook vaak genoeg gereden (met lessen al), mooi stukje dijk, al zijn die bochten in stad wel klote, daar ligt het altijd vol met grind en rommel.
 
Last edited:
Tis ook echt kansloos. Ik snap nu ook gelijk waarom je niet naar die meeting zelf moet gaan, maar gewoon een week (of 2) ervoor. Dan zijn er genoeg dikke bakken en een veel relaxtere sfeer. Wel apart, een meeting van in totaal 4 weken ofzo :D (wat eigenlijk maar officieel 2 dagen is, afgelopen weekend).

@ dat R1 verhaal, stadsedijk heb ik zelf ook vaak genoeg gereden (met lessen al), mooi stukje dijk, al zijn die bochten in stad wel klote, daar ligt het altijd vol met grind en rommel.

Begint hier die dicussie ook al :D Meeting zelf is ook leuk je moet alleen niet als het donker wordt daar met je auto willen rijden ;) En de echt dikke wagens zijn er idd een week eerder.
 
Kansloos paupervolk altijd op die watergekoelde VAG meetings. :+ Daarom werken die gecombineerde watergekoelde en luchtgekoelde meetings nooit :p
 
Dat je daar conflicten mee krijgt.. water en luchtgekoelde groepen op meetings.. Waar kan je een probleem over maken ?
 
Haha al zijn maten blijven ook mooi in die auto zitten :D

Wat wil je als die dooie lul zelf blijft zitten, fokking 3-deurs :rolleyes:

Die dikke haalt wel lekker uit, de rest die andere 2 geven maar laffe tikkies weg.

Kan mezelf zo geweldig inleven, raak dr helemaal opgefokt van x|
 
Wat wil je doen dan, die stoel waar je maat op zit naar voren doen (dat hij dus dubbel klapt) en terug gaan slaan ofzo:p
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top