Behoefte aan projectengedeelte Auto's & Motoren?

Project-gedeelte, ja of nee?

  • Ja leuk!

    Votes: 90 86.5%
  • Neuh...

    Votes: 11 10.6%
  • Maakt me niet uit

    Votes: 3 2.9%

  • Total voters
    104
Spreek dan wel een bepaalde volgorde af voor de titel, bijvoorbeeld merk en type verplicht in topic titel.

Bijv. bij Pim:

Pim's Volkswagen VR6 Turbo

Dan is alles lekker overzichtelijk en goed te vinden!
 
Doe gewoon car user gallary naar project auto's en motos t zelfde.

Vind dat car user gallary sowieso onzin. En zo hou je t forum gewoon gelijk.
 
:D Indd!


T is wel een leuk idee, alleen heb toch het gevoel dat het een soort Hall of fame álá scooters word, omdat iedereen toch gewoon in het eigen auto topic loopt te schreeuwen over zn nieuwe spullen e.d.

Idee is dus leuk alleen niet echt een toegevoegde waarde denk ik.
 
Maak er dan een wat algemener project topic zodat er ook motorprojecten in komen te staan. Ik weet niet hier mensen serieuze projecten met een motor starten, maar dan kunnen die daar ook bij. Verder sta ik wel achter het idee.

En stel ook wat regels op voor een project. Wat al gezegt is dat mensen geen projectpagina openen als ze een setje velgen onder hun auto zetten en een bekerhouder monteren en that's it.
 
Geen mogelijkheid er een sub-subforum van te maken?
GC>Auto's/Motoren>Projecten
Zo houdt je gewoon het algemene auto-/motorgedeelte.
Of snap ik 't sowieso even verkeerd?
 
Pims VR6 toerboe
Ini CRX vlamijzer
Mahco's aandrijfassloopmonstergeval
DION z'n moddercruiser
Folkert z'n hoeveelknopjeskunnenernogbijmobiel
Jurjen z'n E30 projectjes en bootjes/gmc
4x2 z'n ontploffingsgevaarmobiel
Polo G40 100jarenplan
Arne's MK2
...

genoeg te lezen denks!
 
Haha, Dokman's koopjes hoek voor al u aanbiedingen:p

Mij lijkt opzich ook wel leuk plan, vind altijd leuk om datsoort dingen te kijken.
En als ik zelf een pagina maak zal ik het ook wel beetje bij houwe denk:)
 
Deen zn supra, frank zn supra, larx is ook nog wel wat van plan id toekomst, suffie, genoeg spul hier...

Sowiezo heeft Siep om de 2 maanden een nieuwe auto of motor die hij voor de helft ombouwt, die is in zn eentje al productief genoeg voor een subforum:D
 
Projecten sub-sub-sub-forum :p (toch? Scooterforum -> General Chat -> auto's en motoren -> projecten) is misschien wel wat ja.. Best leuke dingen die hier soms voorbij komen :)

Dat aparte forum is inderdaad al eerder geprobeerd.. Heb het nooit echt iets gevonden, Theekrans heb ik wel even op gezeten, dat cardinges een keer gekeken. Maar als je niet iedereen mee krijgt werkt het natuurlijk niet :+ Bovendien heb je hier nu eigenlijk wel een mooi natuurlijk verloop van de scooters naar de auto's :)
 
Back
Top