Helaas

Pimo00

Active Member
Ik heb mijn sproeier vervangen van een 98 naar een 110 omdat ik vond dat hij op top wat ging inhouden.
Lucht schroef netjes op 1.5 en daar liep hij verder goed op (behalve op top)
Sproeier veranderd naar 110 en hij loopt beter op top.
Start alleen wat moeizamer, moet hem nu min 2 a 3 min stationair laten lopen doe ik dit niet smoort hij hem.(slaat af)
Wat ik alleen niet begrijp is dat mijn lucht schroef nu helemaal dicht moet om hem het hoogste toerental te geven bij warme motor.(afstellen)
Afstellen doe ik verhoogd stationair en dan het hoogste toerental op zoeken. (bij warme motor)
Stelschoef staat nu dus helemaal dicht en ik heb het idee dat hij nog verder dicht kan. (en dat gaat dus niet :D:D)
Bougie mooi koffie bruin met melk en geen valse lucht (getest met remmenreiniger). Cilindervoet, inlaatspruitstuk, carbpakkingen enz
Uitlaat moet ik nog wel ontkolen want die zal wel dicht gaan zitten na 20.000 KM
Setup
Malle Ossi sport 70cc (laag toerig)
Standaard uitlaat zonder begrenzers
19 mm keihin imi carb
Standaard vario met 7 Grams rollen
Gele drukveer om dip op te lossen
Het enige wat ik kan verzinnen dat mijn uitlaat dicht gaat zitten of /en mijn sproeier te groot is ?
Ohja mijn Carb is ook gelijk gereinigd met perslucht en remmenreiniger.
Iemand nog ideeen?
 
Advertisement - register to remove this

Oh als je het zelf kan scheelt dat heel veel natuurlijk.

Ik heb nu die sh300 en het is wel lekker om met een beetje vermogen te rijden. Alsnog niet vergelijkbaar met een echte motor, maar voor in en om de stad ben je heel vlot onderweg.
klopt zou ik ook heel graag willen maar ja dat rijbewijs he
Post automatically merged:

Ik kijk vaak op You-Tube naar : Tweewielers Noord , die kerel is ook vaak met MP3 bezig , oa Balhooft nakijken / Repareren.
yep kijk ik ook heel veel naar om alle mankementen te leren kennen en zo heb ik al heel wat mp3's laten staan die goedkoop werden aangeboden.
Hier leer je heel veel van
Post automatically merged:

heb je er een elektromotor bij en een zonnepaneel achterop dan? :tearsofjoy:
Zou wel schelen in de benzine kosten :sweatsmile::tearsofjoy::tearsofjoy:
 
Ja, je moet er zin in hebben om je A te halen. Ik wilde destijds echt motorrijden en ben blij dat ik m'n A nu heb. Geeft zoveel extra mogelijkheden. Maar als je gewoon een snellere scooter wil, voldoet zo'n mp3 even goed. Natuurlijk wel zwaarder dan een normale motorscooter, maar dat moet je op de koop toenemen.
 
Back
Top