Hattrick

Waarom speel je in de competitie met die 24 jarige op een trainingsplaats? Voor de ervaring of niet?

Hij zal Briljant zijn schat ik zo (of uitmuntend met veel bijstats), maar zn training gaat niet echt snel meer natuurlijk....

Ik hou ze tot 20. Op 21e mogen ze weg (of eind 20, net hoe het uit komt met trainen/stijgen)
 
Die 24 jarige gaat pas weg als anderen beter zijn.

Ieremias Granitsas
TSI = 7 020 , 24 years, solid form
Has poor experience and wretched leadership abilities


Stamina: excellent Keeper: disastrous
Playmaking: outstanding Passing: inadequate
Winger: poor Defending: weak
Scoring: poor Set pieces: passable
 
Vd week een vriendschappelijk potje gespeeld tegen spypiet. Werd 1-1 :)

Dit was mn trainingsupdate vandaag. ZEEER lekker :p

TSI 2.080 -120 1.960
Vorm 8 -2 6
Verdedigen 5 0 5

:D

de blijvertjes

Ólafur Viðarsson
TSI=3 200, 19 jaar, matig in vorm
Heeft rampzalig ervaring en waardeloos leiderschap

Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Spelmaken: slecht Passen: slecht
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: uitmuntend
Scoren: zwak Spelhervatting: waardeloos

Philipp Gahn
TSI=1 700, 17 jaar, goed in vorm
Heeft rampzalig ervaring en slecht leiderschap

Conditie: matig Keepen: rampzalig
Spelmaken: slecht Passen: redelijk
Vleugelspel: matig Verdedigen: goed
Scoren: zwak Spelhervatting: zwak

Victor Vildosola
TSI=1 180, 18 jaar, goed in vorm
Heeft rampzalig ervaring en redelijk leiderschap

Conditie: waardeloos Keepen: rampzalig
Spelmaken: slecht Passen: waardeloos
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: formidabel
Scoren: slecht Spelhervatting: matig

En waarschijnlijk de vertrekkende

Alfredo Barrera
TSI=1 890, 19 jaar, redelijk in vorm
Heeft rampzalig ervaring en matig leiderschap [Krachtig]

Conditie: slecht Keepen: rampzalig
Spelmaken: slecht Passen: slecht
Vleugelspel: matig Verdedigen: formidabel
Scoren: matig Spelhervatting: slecht

Eddy Rombach
TSI=1 960, 19 jaar, redelijk in vorm
Heeft rampzalig ervaring en zwak leiderschap

Conditie: matig Keepen: rampzalig
Spelmaken: zwak Passen: zwak
Vleugelspel: slecht Verdedigen: formidabel
Scoren: waardeloos Spelhervatting: waardeloos
 
Ondertussen nog mensen bijgekomen die dit spelen :p?

Nieuwe seizoen staat op het punt van beginnen. Deze week nog vriendschappelijke wedstrijden, dan begint de KNVB beker en dan nieuwe competitie gelijk. Jammer genoeg na 3 seizoenen een keer niet gepromoveerd...
 
zet mij er ook maar tussen user Ghosttown. Speel het al een aantal jaar, nu nieuw team was gekocht wegens tranfsers met maatje:emo:
 
XSL-Martijn said:
zet mij er ook maar tussen user Ghosttown. Speel het al een aantal jaar, nu nieuw team was gekocht wegens tranfsers met maatje:emo:

Haha :winner: .

Wat train je, welke divisie nu etc.

Vanavond speel ik ff friendly tegen mn broertje en dan komt de beker. Ik moet tegen 6e klasser en denk dat ik wel kan stunten.

Ik heb al aardig counter team nu (veel 17/18 jarige trainees met redelijk/goed passen en formidabel verdedigen). Paar weken terug 2 briljante spitsen gekocht met kop specialiteit en nu een wonderbaarlijk verdediger te koop nog (moet 1.275.000 kosten). Daar koop ik dan nog briljant spelmaker met goddelijk spelhervatten voor })
 
XSL-Martijn said:
haha ik train verdedigen. Zit nog steeds in div.8

maar welke div speel jij nu?

8 ook

2e in XI (begon halverwege seizoen)
1e in X
1e in IX
2e in VIII (door nieuwe kut regeling alleen promotie voor nummer 1 :mad: )
 
2e in VIII (door nieuwe kut regeling alleen promotie voor nummer 1 ) had ik ook last van dit seizoen echt klote. Dit seizoen wordt ik ook geen kampioen ben ik bang
 
Heet jouw team 1 fc feyenoord? Enige user die ik kan vinden met Ghosttown, maar die staat als 4e genoteerd dit seizoen...
 
Ja klopt;) na me verloren wedstrijd tegen de kampioen, was ik gelijk begonnen met voorbereidingen voor dit seizoen;). Vanavond me trainees laten spelen verloren dus, maar 2 zijn er vorige vrijdag van red naar goed gestegen dus weer beetje kassa derbij met -60.000
 
XSL-Martijn said:
Ja klopt;) na me verloren wedstrijd tegen de kampioen, was ik gelijk begonnen met voorbereidingen voor dit seizoen;). Vanavond me trainees laten spelen verloren dus, maar 2 zijn er vorige vrijdag van red naar goed gestegen dus weer beetje kassa derbij met -60.000

Na de aankoop van deze speler

Johann Stanzel [Deze speler toevoegen aan je bookmarks]
TSI = 12 120, 24 jaar, redelijk in vorm
Heeft matig ervaring en is een slecht leider

Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: briljant Passen: matig
Vleugelspel: slecht Verdedigen: zwak
Scoren: matig Spelhervatting: goddelijk

Sta ik op -80.000. Aankomende week thuiswedstrijd in de beker, dus dan loopt het wel weer goed. Alleen beetje hoge salariskosten voor een VIII club met mijn spelers :D:D})

Vanavond 5-0 van mn broertje verloren :+ . Wel een wonderbaarlijk counter voor het eerst.
 
Kijk dat is wel goed, counter is eigenlijk een hele slechte positiuitbrenging. Ik speel altijd 3-5-2 vleugel.
Ik speel verassend beker ook al was ik 4e geworden
 
Ik train er wel 10 per week. Jij kan er hooguit 8 trainen als je 3-5-2 in competitie speelt ;). Ik win trouwens wel vaak met counter hoor, dit jaar ga ik gewoon voor promotie.
 
In de beker eerste pot verloren. Onterecht vind ik :p, maar goed.

Vanavond hoop ik wel te winnen. Moet tegen een redelijk team. Ben wel geschrokken van mn nieuwe loonkosten. Betaal nu 52000 euro per week aan loon :X
 
Eerste pot 2-2 gespeeld echt te kut. Vond dat ik zeker had moeten winnen, maar van mn 3 counterkansen er maar 1 maken is te weinig.

Aankomende zondag een makkie, kan ik piccen :p
 
Back
Top