Hattrick #1

Lennox

Well-Known Member
Wat is Hattrick?

Hattrick is 's werelds grootste en populairste online voetbalmanagerspel.

En het is geheel kosteloos!

In Hattrick ben je de baas van je eigen voetbalclub en speel je tegen 922 175 menselijke tegenstanders van over de hele wereld. Het enige wat je nodig hebt is een webbrowser. De wedstrijden vinden een paar keer per week plaats en worden gespeeld in real time. Elk gewenst moment kun je inloggen om te kijken hoe je club er voorstaat, om trainingsopdrachten te geven, spelers te verhandelen - of gewoon een beetje te kletsen met je mede-Hattrickers.

Mijn eigen team

Krayn's eleven (814646)
Met het volgende logo:

wtdri0.jpg



Spelers zijn dus verzonnen qua naam. Doel van het spel is om spelers te trainen en zo je weg omhoog te bewandelen. Hattrick houdt in tegenstelling tot OSM nooit op. Elk jaar (14 weken) kan je verder promoveren/degraderen.

Zelf speel ik in divisie 8 nu. 2 kampioenschappen op zak en daar gaan we dit jaar weer voor +ralf+
 
Advertisement - register to remove this

Oke, daar gaan we nog een keer dan.

Mijn team is Brouwhuis '04 (501946)
Brouwhuis04.png


Ga nu m'n 9e seizoen in, ben begonnen in divisie IX en zit nu in divisie VI.
Ben 3x kampioen geworden (IX en 2x VII) en 1 keer gepromoveerd door 2e te worden in VIII.

Schommel een beetje tussen de VI en VII. Werd 3 seizoenen geleden kampioen van de VII, daarna degradeerde ik weer uit de VI naar de VII en daar werd ik weer kampioen.

Hoop dat ik dit seizoen niet meteen weer degradeer.
 
Back
Top