Grou: Foto's, filmpjes en aftertalk

mtv@JagQ said:
Hey mensen,

Jullie zullen mij vast niet kennen en mun kameraden ook niet, maar wij waren die club met een aerox Jaguar en een Neo`s die een van de snelste was:D, waar een stukje trg int forum wel gevraagd werd wie ut was? Bij deze... weten jullie het:p
Mijn jaguar was niet echt goed afgesteld en trok bij de sprint alleen maar extreme autowheely`s :s maar daar hebben we gister verandering in gebracht:).... en de eerst volgende meeting zullen we wel weer aanwezig zijn !!

Verder komen we uit Haaksbergen (bij enschede) en rijden beide met een ManstonII.

http://www.scootertuning.net/img/events/63-1088277234.jpg

die rox liep idd niet lekker, was toch iets met je onsteking?
Daarom hadden wij jou nog gevlamt @ sprint +ralf+ :*
 
ozzydna said:
DSCN4611.jpg
Weet iemand van wie deze beta is?
 
Just Tune It said:
Laat dat filmpje zien dan!:p.....k wil weten wie je bedoelt, ik hoop niet dat je mij bedoelt, want ik heb amper gereden!!!;)

Amper gereden, ik heb je amper stil zien staan :rolleyes: :X . Maar ben ook wel benieuwd wie die bedoelt. Alleen grossie reed nog met een shot en aerox maar denk niet dat die die bedoelt. :)
 
Dansx said:
Amper gereden, ik heb je amper stil zien staan :rolleyes: :X . Maar ben ook wel benieuwd wie die bedoelt. Alleen grossie reed nog met een shot en aerox maar denk niet dat die die bedoelt. :)


Whaha, je was er hoogstens een uurtje, maar ik dacht niet dat ik autowheely's had, volgens mij zag ik een andere vogel op een rox met een raar kleurtje die ook een shot had net doen of die dikke autowheely's had!
 
JaguaRox said:
Gaat het alweer een beetje Nick, aan het einde van de meeting blaasde je stoom uit je oren :D

Ach ja weet je, ik maakte me erg druk, en de mensen die het hebben gezien die kunnen zelf wel hun mening vormen of het terrecht was of niet, maar ik vond het in ieder geval niet leuk... toen heb ik toch maar besloten dat we de meeting-sfeer maar niet moesten verpesten, want ook wij hebben een leuke dag gehad... ook al moest ik de hele tijd lopen :L (behalve een paar minuten blaaschen op me schatje :rolleyes: )

*Edit* ik heb ong. de hele dag lopen kwijlen op die XSH machines, en het viel mij op dat ze hun helm (in tegenstelling tot sommige andere blazers) WEL ophadden! (dat wou ik alleen nog even melden, ik weet dat ik laat ben)
 
Neo105 said:
*Edit* ik heb ong. de hele dag lopen kwijlen op die XSH machines, en het viel mij op dat ze hun helm (in tegenstelling tot sommige andere blazers) WEL ophadden! (dat wou ik alleen nog even melden, ik weet dat ik laat ben)

hehe, jah je zij nog tegen mij: "neem je helm eens af !!!" omdat ik met jou stond te praaten met mijn helm op mijn hoofd 8P :p

AdiozZz
 
Last edited:
Heeft iekmand enig idee, wie die gozer is op dat filmpje met die Rox die juist de andere kant op gaat?... aan hem heb ik me echt kapot ge-ergerd..:|
 
Back
Top