[legaal] Scootermeeting Grou (Friesland) incl. Vergunning!

Status
Not open for further replies.
ik rook er nog even 1 en dan ook naar bed :X over 3 uurtjes gaat de wekker.:)
mensen ik neem aan dat ik jullie morgen nog wel even spreek :)
oranje crew shirt met funk-master erop en een sigaret of sigaar :)
 
mja, ik ben net trug uit me werk en ga ff sleutelen zo...

wij zijn pas met z'n 2en @ auto, dus IK HEB NOG VERVOER VOOR 3 PERSONEN !!!
als je opgehaald wil worden reageer dan ff in dit topic of pm

ps: wij komen uit bodegraven, ik wil best iets omrijden, maar ga niet helemaal trug naar rotterdam ofzo...
 
funk-master said:
manta moet ik ook even wat stoeltjes meenemen of zijn die aanwezig? voor de crew dan?

Het beste kan je zelf ook wat meenemen, er zijn wel wat, maar niet genoeg voor iedereen.
 
zo het is vroeg in de ochtend, ben net gedoucht en aangekleed.
ik wrijf mijn ogen uit en kijk naar buiten, en denk bij mezelf "waar zijn de wolken?" en "waarom regent het niet".
met andere woorden het is hier MOOOOOOI WEEEEER!
 
tis echt vet mooi weer hier man*D:W zo die kant op rijden met marcel-nrg, siepiewokkel, sp-tuner en tomaaz. wordt wel een vet dagje denks*D
 
Ik ga NU met sim steppy en jordy naar de trein:p
Kom dus toch en hoop op een gezellige dag:D
Tot sowwww
 
Pff, Ik @ kk moe zijn:z:X Mja ga nu onderweg naar Lars#Dragst0rrrrr :W Dus vandaag Present @ Grou met Gunit..


+ralf+ ]:)
 
funk-master said:
ideaaaaal :D zo nog even een crewmember wakker bellen:X, aangezien hij gister smoor thuis kwam.


ja... hehe bedankt mattie :* :*

jullie zien straks ook wel dak nogal brak ben ]:) :z

k ga zo die kant op.. oooi
 
We rijden om half 9 aan. Zie jullie straks wel :p, als je de tph ziet kom maar een praatje maken ofzo :p
 
Je wordt wakker en het zonlicht schijnt al in je gezicht. Je doet de gordijnen open en het is stalend weer met een blauwe hemel. Ohja vandaag is het meeting Grou. Het is bijna te mooi weer om zo lang in de auto te zitten. Maar we hebben er zin in.
Tot straks.....
 
Streetmagic fan said:
kan iemand een postcode geven ofzo voor de routeplanner!??!

Manta said:
Eigenlijk heeft het terrein zelf ook nog geen straatnaam enzow, maar je kan gewoon het aquaverium aanhouden:
De Finnen 1
9001 XW Grou

Alstu :*
 
ik ben ook wakker een aangekleed. Lars zou het rond half 10 zijn maar ikzelf denk dat het ietsie later word :rolleyes:
zo de laatste spullen pakken :)
tot zo lui!
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top