GESTOLEN: Aprilia SR Valerossi in bussum

Status
Not open for further replies.
NeoGeniX said:
Trouwens bij de mac daarbuiten hangt ook een camera op het plein richting de boom gericht...misschien kan je daar wat mee?

Waar staat die cam, aan de kant bij bruna of bij de mac zelf, ik heb het nooit gezien.
 
NeoGeniX said:
Trouwens bij de mac daarbuiten hangt ook een camera op het plein richting de boom gericht...misschien kan je daar wat mee?

beelden mogen ze niet afstaan, alleen bij lichamelijk geweld/ bedreiging..

dit ivm de privecy van de dief :|
 
Achja wat wil je ermee? Er hangen (of hangt) geen bordjes boven hun hoofd met hun adres als je ze je scooter mee ziet nemen.
 
speed195 said:
beelden mogen ze niet afstaan, alleen bij lichamelijk geweld/ bedreiging..

dit ivm de privecy van de dief :|

Bullshit. Tenminste.. hier had McDonalds zelf wel beelden vrij gegeven van een scooter gestolen voor de deur (camera keek naar buiten)..
En bij ons op een plein hangt er een webcam in het stadhuis op 3 hoog die naar beneden kijkt, zo hebben ze ook kunnen identificeren wie een paar scooters hadden gemolt voor de bioscoop.. tenminst hoe ze eruit zagen.
 
hee me scooter is gejat zaterdag op zondag nacht... het is een vespa lx50 grijs/zilver kleurig en heeft zwarte velgen beige zadel een zwart achterrekje verder heeft hij 1 spiegel aan de rechter kant en een windscherm met een schaaf kras er op...

stel je komt hem tegen laat het me even weten..
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top