GESTOLEN: Aprilia SR Valerossi in bussum

Status
Not open for further replies.

TrueForce

Well-Known Member
vanmiddag is mn scooter gestolen in bussum bij de mcdonalds.
als iemand em ziet rijden of iets anders weet mail me dan alsjeblieft.

oude foto:

scooter.jpg
 
Advertisement - register to remove this

Heb je niet wat meer info? Hier hebben we namelijk weinig aan ;)

Zit er bijvoorbeeld ergens schade, of iets aparts waar je hem aan kunt herkennen, setup, etc... ?
 
meer info:
uitlaat: tecnigas next, zwaar verroest
er zat een oranje gasveer achterop, een blauwe neon buis boven het achterwiel en 2 blauwe achter de grills.
de carterkap was half geschuurd (wou em polijsten)
er zitten carbon raw glaasjes in
die pirelli stickers van het stuur zijn er af, en dat 36 op de voorkan ook (sticker is bijgesneden, RACING en APRILIA staan er nog wel voorop) er zitten krassen op de zijkappen ter hoogte van de RACING stickers.

ik hoop dat dit genoeg is ;)
 
Is ie gejat?

Echt jammer...ik zal een oog voor je in t zeil houden.

(ben trouwens die gast met de tetsuya harada replica op t goois )
 
oke, jij ook bedankt, ze zijn het laatst gezien op de brediusweg richting huizen dus ik vermoed dat ze daarheen zijn.
 
heb ik al gedaan maar weer het framenummer niet, me verzekeringspapieren lagen er in. zal morgen de unive nog een keer bellen.
 
[Peter R de Vries mode aan]
Hilversum present :p
[/Peter R de Vries mode aan]

Hou een oogje in het zeil ;) , misschien heeft het zin om aanstaande donderdag ff in het centrum te kijken (Hilversum)

Wat ze ook vaak doen /deden tijdelijk de scoot stallen in de fietsenstalling bij het station... ze (blauwe petten) hebben daar ooit in een grijs verleden mijn Amico ook vandaan gehaald ;)
 
Ik zou ook ff mn framenummer en foto neerleggen bij de scooterzaken (zijn er niet zoveel in de buurt)

Zowiezo

Casteelen
Scootercare
Scootertotaal

en af en toe ff langslopen.... voor hetzelfde geld bieden ze hem aan om nieuw contactslot erop te laten zetten :p
En staat ie gewoon buiten voor de deur ;)

Ik hoop voor je dat je echt iets herkenbaars heb , stickers trekken ze er toch af en er rijden best veel van dit type in de omgeving :(

Je weet nooit ;)
 
Ik werk bij Scootertotaal, zal kijken of ik wat tegenkom. Ik zit niet in de werkplaats/showroom dus zie niet veel scooters, maar alle kleine beetjes helpen.
 
Originally posted by SanderB
Ik werk bij Scootertotaal, zal kijken of ik wat tegenkom. Ik zit niet in de werkplaats/showroom dus zie niet veel scooters, maar alle kleine beetjes helpen.

Dan zet je Herke ff zn onderzoeks pet op :p
 
die scooter heeft een ophanging voor een digiteller op het dashboard, zit een btje lijm aangetast eromheen, daar moet je hem aan kunnen herkennen! en verder zitten er net nieuwe banden onder (ml50) dus kan nie missen als je m tegen komt he..
 
SanderB said:
Ik werk bij Scootertotaal, zal kijken of ik wat tegenkom. Ik zit niet in de werkplaats/showroom dus zie niet veel scooters, maar alle kleine beetjes helpen.

wat doe jij dan bij scootertotaal
 
Ik woon ook in bussum, zal wel een beetje opletten mocht ik het tegenkomen :)

Maar bij mac gejat, damn.. daar zijn altijd veel mensen, druk, mijn scooter(s) stonden daar ook altijd zonder slot enz.. ik dacht is wel veilige plek mjah.. wie wilt nou een katana/sf jatten, niemand dus ze stonden veilig :p
 
Trouwens bij de mac daarbuiten hangt ook een camera op het plein richting de boom gericht...misschien kan je daar wat mee?
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top