Fraude: www.scootertuninglimburg.nl

Status
Not open for further replies.
Erm, lees de draad voordat je blaat :) Volgens mij is het punt niet aan de orde, en is het gewoon zaak dat ie netjes ze geld terugkrijgt.

Ja, hij moet heel zeker zijn geld terugkrijgen, maar om dan direct over een faillietverklaring te beginnen is gewoon absurd.

Ga naar de bank, print je rekeninguitreksel uit, ga naar scootxtreme en druk ze met de neus op de feiten, geven ze niet toe, haal je de politie erbij.

Mijn punt is gewoon dat er betere stappen zijn dan direct naar de rechtbank te gaan.

Dat snappen jullie precies niet?
 
jajaja..

dat heeft geen zin, want daar leren ze blijkbaar niet van!
als ze zonnodig de hele boel willen oplichten, vind ik persoonlijk dat je ze zo hard mogelijk mag treffen!

en dat is dus een fallietverklaring
 
jajaja..

dat heeft geen zin, want daar leren ze blijkbaar niet van!
als ze zonnodig de hele boel willen oplichten, vind ik persoonlijk dat je ze zo hard mogelijk mag treffen!

en dat is dus een fallietverklaring


Laat hem maar :) is zin loos :).
 
Reactie ING:

Vervelend dat u uw bestelling via internet niet hebt ontvangen terwijl u wel al hebt betaald. Helaas kunnen wij u hierbij niet van dienst zijn.

Als u een product koopt dan komt er een koopovereenkomst tot stand tussen u en de verkoper. De ING is niet aansprakelijk voor de totstandkoming van de koopovereenkomst nóch voor de nakoming van de verplichtingen die uit de koopovereenkomst voortvloeien.

Goed dat u aangifte hebt gedaan bij de politie. Zij kunnen indien nodig contact opnemen met de ING en een en ander uitzoeken.

Met vriendelijke groet,
ING Klantenservice

De politie doet er waarschijnlijk de eerste tijd niets aan en betwijfel of ze er überhaupt wel wat aan gaan doen. Ach, zolang de verkeersboetes nog maar binnen komen....
ING dus ook niet. De rekeninghouder blijft gewoon incasseren via hun bank, dus werken ze gewoon mee aan illegale praktijken. Ach, zolang ze maar niet omvallen....
De hoster gaat er waarschijnlijk niets aan doen. Ach, zoang het hun telefoonnummer maar niet is, waarop ze plat gebeld worden.....

Ps. Iemand verstand van DOS-attacks? ;-)
 
Reactie ING:

Vervelend dat u uw bestelling via internet niet hebt ontvangen terwijl u wel al hebt betaald. Helaas kunnen wij u hierbij niet van dienst zijn.

Als u een product koopt dan komt er een koopovereenkomst tot stand tussen u en de verkoper. De ING is niet aansprakelijk voor de totstandkoming van de koopovereenkomst nóch voor de nakoming van de verplichtingen die uit de koopovereenkomst voortvloeien.

Goed dat u aangifte hebt gedaan bij de politie. Zij kunnen indien nodig contact opnemen met de ING en een en ander uitzoeken.

Met vriendelijke groet,
ING Klantenservice

De politie doet er waarschijnlijk de eerste tijd niets aan en betwijfel of ze er überhaupt wel wat aan gaan doen. Ach, zolang de verkeersboetes nog maar binnen komen....
ING dus ook niet. De rekeninghouder blijft gewoon incasseren via hun bank, dus werken ze gewoon mee aan illegale praktijken. Ach, zolang ze maar niet omvallen....
De hoster gaat er waarschijnlijk niets aan doen. Ach, zoang het hun telefoonnummer maar niet is, waarop ze plat gebeld worden.....

Ps. Iemand verstand van DOS-attacks? ;-)

Svp niet aanzetten tot dos=praktijken of andersoortige akties.

Je hebt niet gezegt om hoeveel euro het gaat, maar waarom ga je niet in persoon langs?
 
Ik snap eigenlijk nog steets niet hoezo je dat nog niet hebt gedaan, ik was er al lang langs geweest heeft die in iedergeval geen smoes dat ie geen geld heeft want dat ligt dan gewoon in de kassa la. en afschift mee en geld of onderdelen halen!
 
alberto stegeman bellen. misschien dat hij undercover wilt gaan..

ik ben ooit eens opgelicht door een ander niet te noemen internet bedrijf en ben toen ook gewoon langsgegaan ik weet dat dit niet voor iedereen een optie is, maar je geld/spullen terugkrijgen doe je dan wel. makkelijker is nog met meerdere gedupeerde komen.
 
Jongens, het gaat me om gerechtigheid en niet zozeer om het geld, ik heb dan ook geen krantenwijk.
Alleen al het feit dat die gast gewoon door gaat met zijn praktijken kan ik niet uitstaan. En dat er verder niets gedaan wordt of kan worden. Het komt bij mij over alsof ik bij de verschillende instanties tegen een muur loop.
En ik kan wel zo'n takke end gaan rijden en bij de waarschijnlijke dader verhaal gaan halen, maar ik heb op zich geen echte harde bewijzen. xtreme09 kan in princype iedereen zijn.
 
Je hebt toch een bestelling die niet geleverd is? Ik zou er een leuk middagje Sittard van maken en nadat je bij ScootXtreme bent geweest ga je naar het terras o.i.d. of ga je met het geld naar een winkel om de hoek en haal je het daar.

Ik denk dat langsgaan toch je beste mogelijkheid is, en met een beetje geluk kom je er dan wel uit. Ik denk dat de heren in kwestie ook niet blij worden als je naar een TV programma o.i.d. stapt.
 
dit is nou eens dat ik zeg OKE

je hebt wel zo een grote waffel hier op een forum, met je dit en je dat.
Hmm, grote waffel? Ik zeg toch alleen waar het op staat?
Achter dos stond toch een knipoog?
Maar ik hoop dat de boodschap duidelijk is;
Dat je dus niets besteld bij die lui, punt.
 
ga er gewoon heen en haal je poen!
hoe moeilijk kan het zijn???
geeft die snuiter je geld niet terug, stap je nogmaals naar de politie en vertel je dat ze je geen geld willen geven!

dan moet de politie wel in actie komen
 
ach ik ken ze maar al te goed daarzo :) geloof me er heen gaan lost helemaal niets op :). Dan kan je blij zijn als je daar weg gaat zonder kleer scheuren etc.

Dat sommige op dit topic reageren is natuurlijk goed alleen de meeste mensen weten niet hoe de situatie in elkaar steekt. En ik vraag me toch af waarom iemand hier begint over grote waffel etc terwijl als je leest dit allemaal niet eens van toepassing is.

Vraag me af of diegene niet poeslief achter de comp zit bij meneer patrick diependaal voor wat euro's.
 
nou Quincy, ouwe topboy dan ga jij er toch ff met de TS heen...
aangezien jij het toch wel beter weet
 
ff precies waar ligt die winkel in limburg?

want ik ben van plan om op me scooter een riT te maken naar maastricht, en als die winkel op mijn route ligt...
 
Last edited:
ja een RIT maken, als jij is op je zelf let en niet op mijn spel fouten.
 
Last edited:
ja een RIT maken, jonge als jij is op je zelf let en niet op mijn spel fouten.

Gedraag je aub. Het is een mod en die proberen te zorgen dat het forum gezellig en ook duidelijk leesbaar is. En het kost je even veel tijd om iets goed te typen als iets fout.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top