Fraude: www.scootertuninglimburg.nl

Status
Not open for further replies.

Genaaid

Well-Known Member
Hi allemaal,

Let op dat je niets besteld bij
http://www.scootertuninglimburg.nl/
Ze reageren niet op mail, op de site staat een fake telefoonnummer, kortom, je bent al je zuurverdiende poen van de krantwijk kwijt!!!
(Bel het vermeldde telefoonnummer aub maar niet, die arme mevrouw wordt al helemaal plat gebeld door boze mensen)
Ik heb inmiddels aangifte gedaan.

Groetjes van Genaaid.
 
Advertisement - register to remove this

Domain name:

scootertuninglimburg.nl



Status: active



Registrant:

SCO000873-NFOEN

Scootxtreme

Potgieterstraat 21

6416SM HEERLEN

Netherlands



Administrative contact:

DIE005083-NFOEN

PGP Diependaal

+31 (0)617354300

directie@scootxtreme.nl



Registrar:

NFOrce Entertainment

Vroenhoutseweg 8

4703SJ ROOSENDAAL

Netherlands



Technical contact(s):

TAK000806-NFOEN

P.W.A.M. Taks

+31 (0)165397263

support@nforce.nl



Domain nameservers:

ns1.scootxtreme.nl 85.17.40.100

ns2.scootxtreme.nl 85.17.40.250



Date registered: 30-12-2005

Record last updated: 09-10-2006



Trek je niet een te overhaaste conclusie? Ik bedoel een leverancier in kwaad daglicht stellen.. al gekeken op opgelicht of tros radar fora?
 
Uhm nou dat ScootXtreme een stel oplichters zijn is niet echt een overhaaste conclusie maar eerder een vaker geconstateerd feit :D

Typisch iets voor Patrick..
 
Scooter Tuning Limburg
Hoogveldlaan 18
6135 JD SITTARD
T. 046-7850987

-----------------------------------------------
Resultaat KVK:

Naam: Scooter Tuning Limburg
Vestigingsadres: Hoogveldlaan 18
Vestigingsplaats: 6135JD Sittard
KvK-nummer: 12052044 0000
Soort Inschrijving: Hoofdvestiging
Status: Uitgeschreven uit het Handelsregister
 
Last edited:
Ik heb er geen idee van.. ken de tenten niet.. maar ff snel google-en gaf niet erg bijzondere hits.. vandaar mijn reactie.
 
Scootextreme zal voor de verandering nog maar eens een keertje negatief in beeld komen :+
Dit zijn de contact gegevens van scootextreme zelf (telefoon nummer is idd anders als op scootertuninglimburg.nl)

ScootXtreme BV
Parijsboulevard 205
6135 LJ Sittard

KVK-nummer 14086919
Telefoon nr. 046-4580595
Email & MSN shop@xtremecenter.nl


Rekeningnummers:
Girorekeningnummer: 137981384
(op naam van. ScootXtreme)
Betalen vanuit buitenland:
Iban nummer: NL45 SNSB 0865841039
Swift Code: SNSBNL2A
 
Trek je niet een te overhaaste conclusie? Ik bedoel een leverancier in kwaad daglicht stellen.. al gekeken op opgelicht of tros radar fora?

Ik ben al een maand aan het mailen en reageren nergens op.
Op de site staat een verzonnen telefoonnummer.
Dan mag ik van uit gaan dat ik opgelicht ben.
Achteraf gezien zijn de onderdelen ook te goedkoop, maar de site is waarschijnlijk gekopïeerd, want het ziet er goed uit, waardoor ik er in getrapt ben.
En ik ben waarschijnlijk een van de eersten, want ik vind nergens (negatieve) opmerkingen over dit bedrijf.
 
Ze hebben dit zeer warschijnlijk gekopieert ja! ik heb zelf ook een winkel + shop en kan je vertellen dat je niet in één dag even paar 1000 producten toevoegt. plus dat niks van de gegevens klopt.

Wel nette website ik zou der ook zo wat kunnen bestellen dit moet echt online worden gegooit.

Licht de politie gelijk even in wie de hoster is!
 
Ik ben al een maand aan het mailen en reageren nergens op.
Op de site staat een verzonnen telefoonnummer.
Dan mag ik van uit gaan dat ik opgelicht ben.
Achteraf gezien zijn de onderdelen ook te goedkoop, maar de site is waarschijnlijk gekopïeerd, want het ziet er goed uit, waardoor ik er in getrapt ben.
En ik ben waarschijnlijk een van de eersten, want ik vind nergens (negatieve) opmerkingen over dit bedrijf.

Bel ScootXtreme op. De site van Scootertuninglimburg staat op de server van ScootXtreme. Zelfde ip adres en ze zijn ook registrant van het domein. Dus lijkt me duidelijk dat ze meer info kunnen geven over je bestelling.
 
Scootxtreme staat hier in Limburg als hele grote oplichter bekend!

Ik weet op zn minst 10gevallen van oplichting door dit bedrijf.
Ik zou er mee naar de politie limburg-zuid gaan, ik weet bijna zeker dat je niet de enige bent die er aangifte van gedaan heeft.
 
Heb 3 maanden moeten wachten op een product, op mails werd amper gereageerd.
Per telefoon was het allemaal; Ja meneer, sorry meneer, het komt goed, meneer, blabla.
 
Ik heb uiteindelijk wel m'n Stage6 teller binnengekregen, was verder ook prima verpakt. Aan de telefoon kreeg ik ze ook niet altijd, heel vaak namen ze niet op of was de desbetreffende verantwoordelijke niet aanwezig... Lijkt mij dat alles genoteerd wordt in een database zodat elke medewerker je kan helpen, maargoed.

Al met al was het geen succes, zal er zelf nooit meer iets bestellen.
Overigens was het bij ScootXtreme en niet bij Scooter Tuning Limburg.
 
Ik ben de eigenaar van xtreme center te sittard,
Kees jou uitspraken snap ik wel alleen als je zo over mijn bedrijf praat kom dat even persoonlijk vertellen kunnen we dat meteen oplossen.

tevens scootertuninglimburg is een site wat eigenlijk nog niet online moest zijn was een proef site deze is eigenlijk niet aktief maar waar heb je het geld naar overgemaakt dan kijken wij dat na en komt dat zeker goed hoor.

tevens als mensen denken dat ik een oplichter ben met mijn bedrijf kom dan eens kijken naar mijn zaak dan spreekt het voor zich.
en koffie staat klaar.
 
Ik heb uiteindelijk wel m'n Stage6 teller binnengekregen, was verder ook prima verpakt. Aan de telefoon kreeg ik ze ook niet altijd, heel vaak namen ze niet op of was de desbetreffende verantwoordelijke niet aanwezig... Lijkt mij dat alles genoteerd wordt in een database zodat elke medewerker je kan helpen, maargoed.

Al met al was het geen succes, zal er zelf nooit meer iets bestellen.
Overigens was het bij ScootXtreme en niet bij Scooter Tuning Limburg.


dat kan maar we hebben daar nu alles in veranderd en alles veel beter geregeld. dus dat is verleden tijd.
 
Scootxtreme staat hier in Limburg als hele grote oplichter bekend!

Ik weet op zn minst 10gevallen van oplichting door dit bedrijf.
Ik zou er mee naar de politie limburg-zuid gaan, ik weet bijna zeker dat je niet de enige bent die er aangifte van gedaan heeft.


jij durft nogal uitspraken te doen je bent gewoon iets aan het zoeken om mijn zaak af te kraken maar pas op dat je niet te ver gaat aan mijn winkel kan menig winkel een voorbeeld aan nemen.
 
Uhm nou dat ScootXtreme een stel oplichters zijn is niet echt een overhaaste conclusie maar eerder een vaker geconstateerd feit :D

Typisch iets voor Patrick..


je bent gewoon jalours maar ik hoop dat ik je een keer tegen kom dan kan je dat nogmaals zeggen.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top