Foute Auto en Motoren topic #8

Was het maar zo'n feest. Dat frame op kenteken brengt wel 3-4000 op. De eigenaar wil geloof ik 15k voor deze creatie hebben :X
 
Die RS4 ... Wtf Quattro Gmbh VS Saudi Halfords? hij mist alleen het bekende kralen kettinkje met oog aan de binnenspiegel XD
 
Daarom noemen ze het een turbo ... wtf :D Foto's van een Impreza motor?

Praten over hoge bouwkwaliteit en een of ander grafding op de foto's zetten? Tricolore rood en mat?

Deze scoort wel hoog op de "fucked up advertenties" ladder :p
 
img1504143121.jpeg


Verhaal erachter: toen ik die foto maakte (@ McDonalds Helmond parking, walhalla voor sjonnies), kwam de eigenaar ervan (met Subaru petje) stoer op me afgelopen met de trotse maar vastberaden woorden: Jij mag zoveel fotos maken als je wilt, maar als je die op het internet zet, dan wil ik dat je het kenteken wist. "Oh, ben jij zo'n beruchte straatracer dan?" vroeg ik, waar ik alleen stilte op terug kreeg en even later een verhaal over 75 pk op 800 kilo waardoor dat ie toch binnen één minuut naar de honderd ging. Ondertussen had ik de foto allang op Feestboek geupload en kwamen de reacties met tientallen binnengestormd. Na een tijdje kwamen wat extra vrienden van hem erbij die de foto hadden gezien op mijn FB door de shares en hebben dat aan hem verteld waarda meneertje erg intimiderend op mij afstapte maar net als de eerste keer niks voor elkaar kreeg omdat ik nog niet onder de indruk was van zijn Subaru petje. Vervolgens kreeg ik een melding van Facebook zelf dat mijn foto wegens "intellectueel eigendom" van de website werd gehaald en werd ik doorverwezen naar de gebruikersvoorwaarden...

PLEASE NIET DOORVERTELLEN DAT DEZE NU HIER OP STAAT! ;(
 
Back
Top