Foute auto en motoren topic #3

Status
Not open for further replies.
"Kortom, als je met deze Golf komt voorrijden dan sta je zeker in het middelpunt van de belangstelling bij je vrienden."

:D
 
Reken maar dat 80% van Nederland het een vette bak vind, volgens mij hebben wij hier een select groepje die gelukkig wel smaak hebben.... :D

dan zul jij bij die 80% horen? aangezien je een tigra rijdt? ;)

maar hier in het dorp zullen ook genoeg mensen zijn die het een vette bak vinden
 
och.. valt me mee dat je neit op je pik bent getrapt :p

maar ik ben ook meer voor het cleane.. of gewoon op een auto mooie velgen gooien en plat op de bek.. (niet overdreven gaan 'tunen')

maar de duitse stijl is wel een beetje mijn ding :) de golf van baasje vind ik helemaal :W

daarom gaat ws mijn 1e auto een cheap ass golf 3 worden die plat op de bek gaat en op verbreed staal.. en hoogstwaarschijnlijk zullen veel mensen dat ook weer niks vinden :+
 
In principe is de doorsnee tuning van auto's in NL gewoon fout, zegmaar 80%

Wat ik vaak mooi vind is verlagen, degelijke velgen (niet van die AEZ troep bv), fabrieks af bumpers en een persoonlijke touch (bv accenten zwart spuiten)

maarja ook dat vinden mensen fout
 
Maar wij zijn ook een gezond forum, met gezonde leden :+

Daarom is het ook nog steeds uit te houden hier :+ :#
 
x5nep2.jpg


nepbmw1.jpg


bmwtoeval.jpg


[ame="http://www.youtube.com/watch?v=N2XQ1WlM48k"]YouTube - crash test du shuanghuan ceo[/ame]
 
Die tref woorden van die Golf ':eek:

Trefwoorden : Golf, TDI, tuned, chiptuned, dik, vet, cool, spoilers, kicken, monster, stereo, dvd, multimedia, model 4, 2001, Veenendaal, JBL, TD-i, rode i, GTI, gti, R32, r32, TD rode -i, vleugeldeuren

En een ander woord voor M-tech I/II 1 2 3 M3 spiegels :)
Speciale ‘open’ racespiegels a 250 Euro
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top