Fotografisch topic #12

Dat boompje in het lichtere sneeuwvlak onder de foto kan je er misschien ook nog uit halen. En als je dan toch bezig bent, de rode jas in de wittere sneeuwfoto shoppen.
 
Net even langsgeweest en heb een Hero 2 Motorsport voor mezelf besteld en gelijk het ''groupbuy'' idee neergelegd.

Hij vind het wat dat betreft prima, echter zijn de dealer regels heel strikt waardoor hij niet mag adverteren op fora en marktplaats etc. Maar dan zou het via mij gaan, ook geen probleem lijkt me.

Het dealerschap is sinds 2 dagen rond en de eerste bestellingen moeten dus nog binnenkomen.

Er zit wel degelijk wat ruimte in de prijs, verwacht natuurlijk geen 50% korting maar hij gaat even berekenen wat hij kan doen bij een aantal van minimaal 10 stuks afname.

Ik hoop halverwege volgende week een prijs te hebben voor jullie. Hij kan alles leveren uiteraard maar zal iig prijzen voor de ''outdoor'' de ''motorsport'' en de kale versie regelen.
 
Klopt maar ik wil die LCD pack en Accu pack erbij. En misschien nog een extra accutje :)

En een bevestinging voor op een rollkooi.
 
Deze week twee opdrachten voorgeschoteld gekregen, nog nooit iets voor een ander gedaan eigenlijk.

Eerste is Koninginnedag in ons dorp vastleggen, en dat lijkt me erg leuk dus aangenomen. Hoop dus dat er weer een scootahmeeting is :)
Tweede is een trouwreportage (vooraf met het bruidspaar en de trouwerij zelf) van m'n zus, maar haar partner is een nikka, ik weet niet hoe dat zit met lichtinstellingen? Je ziet kleurlingen vaak met een andere tint op de foto dan het in werkelijkheid is. Vraag me dus af of dat vervelend gaat worden :p
 
HAHAHAHA!:#

345j8gm.jpg
 
Deze week twee opdrachten voorgeschoteld gekregen, nog nooit iets voor een ander gedaan eigenlijk.

Eerste is Koninginnedag in ons dorp vastleggen, en dat lijkt me erg leuk dus aangenomen. Hoop dus dat er weer een scootahmeeting is :)
Tweede is een trouwreportage (vooraf met het bruidspaar en de trouwerij zelf) van m'n zus, maar haar partner is een nikka, ik weet niet hoe dat zit met lichtinstellingen? Je ziet kleurlingen vaak met een andere tint op de foto dan het in werkelijkheid is. Vraag me dus af of dat vervelend gaat worden :p


respect dat je zomaar uit het niets een trouwerij gaat doen! :)
omdat het je zus is, is het misschien een ander verhaal... ik begin daar echt nog niet aan. Hangen voor mij veel te veel risico's aan vast..
 
Ja ik heb ook nog niet toegezegd hoor, maar ja, ik heb de spullen om wat moois te kunnen maken, ik weet hoe de spullen werken en wat je er mee kunt, maar de foto's zelf zijn in kwaliteit natuurlijk verschillend met die van een professionele fotograaf. Ik had in ieder geval dat linkje gestuurd die in het vorige topic was, die trouwerij in Zuid-Afrika. Maarja, ff serieus, dat zwart-blank, is dat klote?
 
je kunt de spullen hebben, weten hoe het werkt.. maar als je de mooie dingen niet ziet op zon dag of het stel niet lekker neer kunt zetten dan worden de foto's nog niet spannend en mooi.. no offence naar jou toe!

dat is een beetje waarom ik het niet doe :)
zelf heb ik weinig tot geen ervaring met portretfotografie en dus het neerzetten van mensen heb ik dus nog niet zo gedaan. Wellicht jij wel? Dat lijkt me het moeilijkste om te doen. Mensen zo neerzetten dat die foto's ook echt spreken.
 
Back
Top